FireworkFreakNL
VWC lid
Ziet er inderdaad goed uit en voor die 134 euro ook nog wel aantrekkelijk geprijsd. Twijfel twijfel of ik mijn ruggengraat kan behouden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
geen reservelont vind ik wel apart dan. zou voor mij een reden zijn om deze niet aan te schaffen.Zit er niet aan. Wij hebben ze laatst daarom alle 5 tegelijk geschoten
Toch niet. Ook dit product is zonder kooi geleverd. Wel daadwerkelijk 500 grammers!Met kooi idd
heel rubro en mania kooiloos?Toch niet. Ook dit product is zonder kooi geleverd. Wel daadwerkelijk 500 grammers!
Nee hoor. Maar meerdere nieuwe producten wel.heel rubro en mania kooiloos?![]()
ah zo hahah ben ook benieuwdNee hoor. Maar meerdere nieuwe producten wel.
Ze hebben al wel aangetoond ook zonder kooi een goede burst en kwaliteit neer te kunnen zetten.
Ben heel erg benieuwd hoe deze set het in de straat gaat doen.
Alles is relatief, want doorlonten is ....Zeker mooie labels..enige waar ik van baal is dat ook deze set geleverd word zonder reservelont.
Zijn natuurlijk zat creatieve oplossingen te bedenken maar je wordt haast gedwongen illegaal bezig te zijn![]()
Daar ben ik het mee eens, tuurlijk was er harde wind maar effect verwaaide wel heel snel en burst was gewoon te zacht , wat toch wel een flink verschil kan makenVond ze erg tegenvallen, bursts waren top... uitwerking hadden het kaliber van een 20mm
Ik denk dat je dit verkeerd ziet. Ik denk namelijk dat alle producten van Rubro / Mania wel degelijk in kooi hadden moeten zitten, maar dat er een foefje uitgehaald is. De Beast of Burden kwam kooiloos, maar er zaten nog wel spinners in.Nee hoor. Maar meerdere nieuwe producten wel.
Ze hebben al wel aangetoond ook zonder kooi een goede burst en kwaliteit neer te kunnen zetten.
Ben heel erg benieuwd hoe deze set het in de straat gaat doen.