Clash of the Titans

Ziet er inderdaad goed uit en voor die 134 euro ook nog wel aantrekkelijk geprijsd. Twijfel twijfel of ik mijn ruggengraat kan behouden.

Heb ze besteld voor 155, zou normaal nooit zoveel uitgeven voor een set 5 cakes die nieuw op de markt is maar was door de situatie bij Vathorst een beetje nood aan de man. Ben benieuwd!

Deze ook besteld vanwege het mislopen van m'n Vathorst bestelling, ben er heel erg benieuwd naar. Heb de Valk 19 shots gehad, de disturbed ook, maar verwacht van deze nog wel meer eigenlijk. Heb er net geen 150 eurie voor betaald dankzij de korting bij Bruchem!

Zeker mooie labels..enige waar ik van baal is dat ook deze set geleverd word zonder reservelont.

Zijn natuurlijk zat creatieve oplossingen te bedenken maar je wordt haast gedwongen illegaal bezig te zijn :)

Heel mooie labels.
Flink formaat cakes en ook daadwerkelijk maximaal gevuld.
De burst is echt prima, zeker als je meeneemt dat dit een kooiloos product is.

Om los te schieten zijn ze voor mij te traag en lijken 4 van de 6 cakes teveel op elkaar. Ook missen ze wat vulling.
Hierbij 3 cakes die in de vooravond los geschoten zijn:

Vond ze erg tegenvallen, bursts waren top... uitwerking hadden het kaliber van een 20mm
Daar ben ik het mee eens, tuurlijk was er harde wind maar effect verwaaide wel heel snel en burst was gewoon te zacht , wat toch wel een flink verschil kan maken

Andere 30mm cakes hielden zich redelijk in de wind dat had ik van deze Clash of the Titans ook wel verwacht .

Nee hoor. Maar meerdere nieuwe producten wel.

Ze hebben al wel aangetoond ook zonder kooi een goede burst en kwaliteit neer te kunnen zetten.

Ben heel erg benieuwd hoe deze set het in de straat gaat doen.
Ik denk dat je dit verkeerd ziet. Ik denk namelijk dat alle producten van Rubro / Mania wel degelijk in kooi hadden moeten zitten, maar dat er een foefje uitgehaald is. De Beast of Burden kwam kooiloos, maar er zaten nog wel spinners in.

In sommige gevallen lijkt dat sterk het geval te zijn ja. Gevalletje “had eigenlijk in kooi moeten zitten”. Maar ook met andere al jaren oude producten ging dit goed (al hadden die wellicht ook al in kooi gemoeten). Zullen we - tenzij we exact gaan meten - nooit zeker weten, en zeker niet delen 🤫

Ik vond dit zeker geen toppers. Zeker niet voor het volle pond. Dan zou ik qua bang for buck toch de Rubro - Lucky 19 / Big 19 pakken, of een kwalitatief betere Magnum City Trip.

Back
Bovenaan