Clash of the Titans

Als deze set vanavond goed presteert komt die denk ik toch op de lijst voor dit jaar.

Valt mij sowieso op dat Rubro / Mania al best veel nieuwe artikelen schieten vanavond.

Iemand al een linkje naar de live stream?

Labels zien er dik uit! benieuwd of er ergens nog een filmpje van die ene cake opduitk.
Wat ik me wel afvraag, waarom zitten alle cakes tegenwoordig in een doosje? is toch alleen maar extra verpakkingsmateriaal of zijn dit weer nieuwe regels?

Labels zien er dik uit! benieuwd of er ergens nog een filmpje van die ene cake opduitk.
Wat ik me wel afvraag, waarom zitten alle cakes tegenwoordig in een doosje? is toch alleen maar extra verpakkingsmateriaal of zijn dit weer nieuwe regels?
ja nieuwe regels ivm omvallen.

Cakes zien er echt indrukwekkend uit. Als ik het goed heb heb ik er gister 1 van gezien en die was prima. Jammer dat we niet de hele set gezien hebben.

Setje besteld, dit jaar wordt het een zga 30mm feestje. Nu kan het nog, wordt steeds lastiger om aan 30mm te komen en van deze heb ik hoge verwachtingen van

Zie deze zojuist voorbij komen, wordt een lastige keuze tussen de Valk-19 of deze.

135 voor 5 van deze of 180 voor 12 Valk's en dan per 2 schieten...

Dit zijn toch wel wat specialere effecten, en de burst lijkt echt giga.

Back
Bovenaan