Chronicles of gold

Zag het net toevallig ook, begin nu toch te twijfelen deze te halen. Al heb ik over het algemeen liever boxen die wat langer duren

Zijn deze nog ergens te krijgen 2 stuks voor 99,95? Vd week nog wel bij mijn dealer maar staat er helaas niet meer bij:mad:

Hoe is deze bevallen?

Blijft deze in het assortiment? Want het leek door de 2 voor 1 aanbieding een uitloopartikel te worden. De Red Wire (omlabeling toch?) werd wel gewoon voor de volle pond per stuk (90,- euro of zo) verkocht.

Hoe is deze bevallen?

Blijft deze in het assortiment? Want het leek door de 2 voor 1 aanbieding een uitloopartikel te worden. De Red Wire (omlabeling toch?) werd wel gewoon voor de volle pond per stuk (90,- euro of zo) verkocht.

Deze deden het prima, ze waren zelfs compound die ik uitgeleverd kreeg, dus ik denk niet dat het een uitloop artikel is.
Volle grote boeketten, met een dikke burst, zeker een aanrader!

Deze deden het prima, ze waren zelfs compound die ik uitgeleverd kreeg, dus ik denk niet dat het een uitloop artikel is.
Volle grote boeketten, met een dikke burst, zeker een aanrader!

Dat is goed nieuws, bedankt. Hopelijk blijven deze dan aangeboden worden voor dezelfde prijs. 90,- euro voor 1 pakket heb ik er namelijk niet voor over.

Ik zou deze zo weer kopen voor 45,- Heerlijke waaier met erg mooie boeketten. Alleen zou ik hem voortaan zelf doorlonten want de pauze was te lang tussen de 2 cakes.

Opvallend rustig rond deze mooie waaier.

Back
Bovenaan