Christmas station.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meestal als ik ga trainen met darten zet ik the christmas station op...deze christmas station vind ik veel mooier dan die dalijk op de gewone sky...veeel meer nostalgische platen van heeel vroeger...vinden jullie dat ook?

Hier is the Christmas station wel vaste prik inmiddels ja. Lekker 's morgens vroeg naar het werk op in de auto met kerstmuziek op, leve DAB+. Heerlijk!

Inmiddels staat sky er zo goed als iedere dag wel op, en ook flink wat uren per dag. Heerlijk om in de goede sfeer te komen met al die mooie nummers en jingles tussendoor.

Wel jammer dat ze op de "gewone" SKY Radio niet af en toe die hele oude kerstnummers ertussen afspelen zoals ze bij de echte "Christmas Station" wel doen...artiesten zoals Johnny Mathis, Frank Sinatra, Carpenters etc

Vanaf maandag is Skyradio weer helemaal ''the Christmas Station''. Zojuist ook alweer de 1e TV reclame gezien van Sky over kerst. Mooie tijden! :kerst:

Inmiddels draait sky hier weer overuren, dat zal ook wel zo blijven tot eind dit jaar.

Straks weer een tijdje in de auto, staat ie mooi weer aan, standaard nu al een week of twee. Enige jammere straks is dat Sky Xmas overgaat naar de normale zender en dat het logo op het scherm dan normaal is, bij Sky Xmas heeft ie een kerstmutsje. :wink:

Straks weer een tijdje in de auto, staat ie mooi weer aan, standaard nu al een week of twee. Enige jammere straks is dat Sky Xmas overgaat naar de normale zender en dat het logo op het scherm dan normaal is, bij Sky Xmas heeft ie een kerstmutsje. :wink:
En de sky christmas die al maanden op is draait ook veel oude nostalgische nummers heerlijk

Idd, vandaag wordt ie eindelijk weer omgezet, kom maar door hoor. Eindelijk hoef je niet meer ‘stiekem’ naar sky te luisten haha.

Ja hoor, zeker het 09:00 momentje even mee gepakt. Heerlijke tijden dit, lang naar uitgekeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan