Christmas station.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wordt de hele week al goed veel kerst muziek gedraaid op sky, lekker hoor. En over 3 dagen gaat hij helemaal over, kom maar door.

Haha, zo is dat! Ideaal, vandaag ook weer heerlijk rijden met kerstmuziek. De koudere dagen, vroeg donker en nu steeds meer sfeerverlichting, het is echt top.

Zo dat ben ik vergeten zeg de sfeerverlichting. Buiten is het kouder en je ziet bijna iedereen.bezig zijn met kerst. Maar hoor ook steeds meer liedjes op de achtergrond bij mensen op skyradio op fm. Moet dan lachen, je hoort dan wij tellen af met deze kersthit.

Bij ons ook op het werk zodra sky christmas station weer online is begin dienst 05.30 meteen op ermee ook voor de nachtelijke uurtjes op t werk heerlijk!

Heb hem inmiddels alleen nog maar op dit station staan, het is voor mij nu full focus op de december sfeer hoor, we maken er het beste van!

Zo, Skyradio is nu dan toch écht helemaal over naar The Christmas Station. Lekker hoor! Overal in huis Skyradio erop zetten, douchen onder het genot van kerstmuziek, in de auto, heerlijk!! We gaan lekker naar die decembermaand toewerken.

Heeft iemand al een goede manier gevonden een leuk beeld erbij te krijgen op tv ? Dus bijvoorbeeld zon open-haard of sneeuwend dorpje. Hier staan ontelbare van op youtube maar dan heb je die vast nummers altijd

Heeft iemand al een goede manier gevonden een leuk beeld erbij te krijgen op tv ? Dus bijvoorbeeld zon open-haard of sneeuwend dorpje. Hier staan ontelbare van op youtube maar dan heb je die vast nummers altijd

ik zet het openhaardbeeld zonder geluid eronder, en dan sky radio christmas, kerstboom aan en prima sfeertje.

Luister liever skyradio christmas dan skyradio lijkt erop dat er veel minder reclame op is.

Klopt inderdaad, gewone Skyradio is op de FM en moet natuurlijk worden terugverdiend.

Desondanks blijft het wel lekker nu volop alle Jingles te kunnen horen. Echt goud!

Veel meer dan een top50 is er ook niet te maken nee haha, maar alles blijft gewoon lekker klinken hoor!
Staat hier nog lekker volop aan, ook in huis, de meiden vragen er ook om gelukkig.

Pompt nog steeds elke dag uit de speakers hier. Blijft lekker op de achtergrond tijdens het WK-darts.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan