Christmas station.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook hier zeker af en toe aan hoor, heerlijk om de muziek en jingles weer te horen. Vanaf oktober voelt het tot wat minder ‘gek’ om er naar te luisteren:bonk:

Staat nu gewoon weer aan, onder het genot van een peukie, koffie en vuurwerkcrew natuurlijk :kerst:

Gisteren geluisterd, sommige liedjes worden wel heel snel herhaald, maar blijken dan van andere artiesten te zijn. En pas na 4 uur luisteren kwam exact t zelfde nummer weer langs. Dus, ja, t is acceptabel.

Baal wel dat ik nog geen DHB plus in de auto heb, maar een matige oude radio.

DAB+ in de auto, zender beschikbaar, met zo'n donkere ochtend vol regen was het echt weer genieten hoor! :D

Ik heb hem er hier ook al af en toe opstaan, zowel in de auto met DAB+ als in huis. Al vind de vrouw des huizes het wat vroeg. Maar ik zelf kan er enorm van genieten, mooie tijden dit.

Afgelopen week in een leenauto DAB+ gehad wat toch wel écht ff lekker was in de ochtenduren hoor! Alleen hierom al wil ik een volgende auto met DAB+. Lekker genieten tijdens het autorijden zeg!

Net opgezegd maar toch weer afgezet.... aangezien hij op werk vanaf 6 december weer 24 uur aanstaat bang dat ik het uitgeluisterd ben dan haha

Toch vandaag eens een poging gewaagd. Welgeteld een halfuur volgehouden :P. Ik denk dat het toch nog iets te vroeg voor me is.

Ja, hij staat steeds vaker aan. Begin van deze maand was het af en toe, maar laatste dagen staat hij eigenlijk continu aan als ik radio luister. Het is zeer sfeer verhogend vind ik. Moet alleen wel oppassen dat ik er straks klaar mee ben en in december geen zin meer heb om het erop te zetten. Maar voor nu, heerlijk hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan