Construction [Compound]

Construction in de CR actie toch 69,50 ?

Klopt, de Patriot 30€ duurder. Maar daarentegen wel een mooiere show vind ik persoonlijk. Prijs per shot maakt bij beide niet uit.

Mocht je rond de 70€ willen blijven, dan is de High Kick ook een leuke kandidaat. Keuzestress...:bonk:

Is die eerste cake niet gewoon de "dog"?

Overigens lijkt me dit een hele mooie box, zit te twijfelen tussen de bulldozer en deze.

Dit is zeker een mooie bak. De eerste cake is letterlijk de Dog, waarvan ik het tempo eerlijk gezegd iets te hoog vind waardoor het ghost-effect niet echt goed uit de verf komt. Daar hebben meer cake’s last van vind ik, ghost-effect heeft in mijn ogen een niet te snel tempo nodig. Tweede en derde cake zijn mooi, zeker met de falling leaves. Vierde cake ook mooi, maar dergelijke tails zitten ook in de Bulldozer, net als de ghost-effecten overigens. In enkele filmpjes van de Bulldozer vind ik de ghost-effecten overigens wel mooier uitkomen. Ondanks dat is de Construction ook wel z’n geld waard. Op het totaal gezien ga ik echter toch voor de Bulldozer, zeker met de indrukwekkende finalecake.

Deze is mij qua sierlijkheid het meeste bijgebleven. Mooiste was de combinatie met de falling leaves. Zelfs i.c.m. de harde wind bleven die super goed hangen en de combinatie met de palmen erboven was weergaloos. Helaas bleven de 2 laatste finale rijen wel staan en dan vind ik de keuze van de fabriek om daar roze lont te gebruiken als reservelont niet heel sterk. Je twijfelt toch of dit snellont is of niet. Bleek gelukkig normaal visco te zijn.

Back
Bovenaan