Christmas station.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet zeggen nu het november is dat ik hem wel dagelijks heb aanstaan. Tot nu toe verveeld het geen moment en kan ik er enorm van genieten. Vooral nu het de laatste dagen erg sfeervol weer is.

Hier staat Sky toch ook wel steeds vaker op, alsmede mijn Christmas playlist op Spotify. Zo héél af en toe hoor je een kerstplaat op de ''gewone'' 538 of Qmusic, wat op het werk aanstaat. Dat is toch altijd nog nét ff meer genieten dan op de kerstzender. Heerlijk!

De afgelopen tijd wel af en toe de christmas station opgezet, maar toch was het gevoel er tot een paar dagen terug nog niet echt. Maar nu het toch echt wat eerder donker wordt, kouder wordt buiten en de kerstdagen dichterbij komen luister ik elke dag wel weer een uurtje. Lekker sfeervol, laat de kerst maar komen!

Oh als je dab+ heb hoor je ze heel de dag, ga helemaal los op de muziek in de auto. Mensen denken ook ach wat een gekkie, niks mee te maken zet aan die radio los op kerstmuziek onder genot met spa blauw

Haha, zo is dat! Ideaal, vandaag ook weer heerlijk rijden met kerstmuziek. De koudere dagen, vroeg donker en nu steeds meer sfeerverlichting, het is echt top.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan