• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Chooêt] No.3 Match Cracker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had gister weer een paar gestookt, blijven hele goede strijkers. Maar had gister ook dat ik iets van de strijker tegen me arm aankreeg en dat deed nog best zeer.
Was me al opgevallen dat ze best snipperen maar dit was toch andere koek:P
Houdt afstand mensen!

Hier dan eindelijk een vergelijkingsfilmpje met de chooet match cracker no. 3 en de weco corsair!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De chooet match cracker knalt de corsair er uit, op film is dit niet echt te ervaren. Maar de chooet match cracker gaf meer druk en de knal was wat dofffer dan de weco corsair!

Voor mij voortaan chooet match crackers:)

Waarom! Ik kon ze halen maar ik vertrouwde ze niet, blijkt ineens dat ze ongeveer zoals de corsair waren! Mijn geweten kon beter weten, aangezien alle vorige producten van chooêt ook goed waren bij mij, maar ja, even zien of de Sinterklaas/Kerstman/Herfstvakantie Haas/Zwerver aan de overkant mij wat wilt schenken....................... (Alle politie en verklikkers hier, jij mag zelf kiezen welke jij gaat onderzoeken, en waar je met een SWAT-Team invalt, pas op voor dat mijnenveld in mijn voortuin!) :p.

Grtz. Bram

lijken me mooie strijkers, maar kun je er ook een lont aanplakken had ergenst gelezen dat dat kon en kan dat ook met de originele pirats?

lijken me mooie strijkers, maar kun je er ook een lont aanplakken had ergenst gelezen dat dat kon en kan dat ook met de originele pirats?

Ja, als je het goed op de kop plakt, gaat door het vuur van de visco ook het strijkerkopje aan:wink:

Laatst bewerkt:
Lijken me leuke knallers ga hier zeker een pakje of 2 van kopen. Hopelijk verkopen ze deze in tuincentrum moerkant:)

Een chooet strijker lijkt me kwa knal en kwaliteit wel interessant maar ik moet er nou toch echt eens een keer wat van zeggen: Die ***lige wikkeltjes. Dat vind ik echt zó stom! Het lijken net knallertjes uit een kinderpakket ofzo. Beter wordt het uiterlijk voortaan meer ala mammoth, supero enzo. Misschien zijn jullie van mening dat uiterlijk niet zo belangerijk is maar ik vind het toch wel leuk om gewoon vuurwerk te hebben wat er ook echt sexy uitziet :D

Het karton van de knaller vliegt natuurlijk door de lucht, het karton zal niet snel opeens verdwijnen als sneeuw voor de zon :wink:

Een jongen uit mn straat heeft er gister een paar getest, tjonge wat een knallen geven deze dingen.:handsup:

zoals het op het filmpje van ajax0215 uit ziet zijn deze dingen het geld zeker waard .
wat me trouwens ook op valt is dat deze dingen een goeie vertaging hebben .
wat natuurlijk best belangrijk is .

Het is gewoon waar voor je geld. Als ik het zo hoor zijn ze even goed als de oude pirat specials, waar je nu een moord voor zou doen om ze te krijgen voor dat geld en die hardheid. Maar de chooet match cracker is kwa prijs gewoon vergelijkbaar en kwa knal ook, dus kopen zou ik zeggen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan