Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
heb deze gister bij loots gehaald, 2 pakken. de knal kan je vergelijken met de chooet banger, hij is iets zachter. veder top kwaliteit
ze lijken me geweldig
maar is het zo dat bij deze strijkers als ze ontploffen in je hand en je aan het uiteinde vast hebt
er geen verwondingen komen??
ze lijken me geweldig
maar is het zo dat bij deze strijkers als ze ontploffen in je hand en je aan het uiteinde vast hebt
er geen verwondingen komen??
Als je strijkers niet vertrouwd, moet je ze niet kopen. Je gaat bij het afsteken echt niet denken....oh ja, bij het uiteinde vasthouden....en dat bij elke strijker
Daarom is de Corsair nog nooit verslagen, die is absoluut BETROUWBAAR. Dat kan ik zeggen na 100 en afgestoken te hebben. Om dat niveau te evenaren.....we zullen zien...
Ze klappen geleel uit elkaar, net zoals de Corsair, je vind er meestal niet veel van terug.....de achterkant dat is het gedeelte waar het dopje voor zit, daar zit geen kruit maar wat de schade is...zou het niet weten op piepende oren na....