Chinees Nieuwjaar 2007

hehehe, gvd... heb net een halve bak babi pangang weg zittenvreten lees ik die berichten hier :sad:

Ik neem alleen mijn fotocam mee want mike zal zijn film cam wel meenemen denk ik :p

Ene ik ga ook chinees eten vanaaf :p wel zelf gemaakt maja :p ik denk dat het wel macsnack wordt :rolleyes:

Ik neem alleen mijn fotocam mee want mike zal zijn film cam wel meenemen denk ik :p

Ene ik ga ook chinees eten vanaaf :p wel zelf gemaakt maja :p ik denk dat het wel macsnack wordt :rolleyes:

Wel lekker maar met mijn stofwisseling is dat in een uurtje volledig weg en heb ik weer honger!

Dat wok to go gebeuren zegt trouwens weinig. Broodjes en voorgerechten spreken voor zich, maar de rest laat zich wat meer raden.

Ben daar nog nooit wezen eten om eerlijk te zijn.

Hoelaat begint het ??? ongeveer ?

En welk station moet je uitstappen :p anders ga ik via hilversum :) zie nog wel even :)

rotterdam centraal
rotterdam zuid
rotterdam noord
rotterdam blaak
rotterdam stadion
rotterdam alexander
rotterdam lombardijen

Hoelaat begint het ??? ongeveer ?

En welk station moet je uitstappen :p anders ga ik via hilversum :) zie nog wel even :)

rotterdam centraal
rotterdam zuid
rotterdam noord
rotterdam blaak
rotterdam stadion
rotterdam alexander
rotterdam lombardijen

Rotterdam Centraal is het snelst, 2 minuten lopen vanaf daar naar West Kruiskade. 13:00 begint het.
Dan pak je de trein vanuit Hilversum, Utrecht overstappen van 4 naar perron 7B
(2e of achterste gedeelte) Is de INtercity zit je in 40 minuten in hartje Rotterdam.
We kunnen afspreken in de hal van R'dam CS. Is een beetje een rommel daar buiten nu vanwege de bouw van het nieuwe CS.

Inderdaad Rotterdam Centraal is het beste vanaf daar is het maar een klein stuk wandelen. Andere stations zijn ook een optie alleen als je niet bekend ben had ik het niet opgewaagt anders mis je straks het spektakel.

Inderdaad Rotterdam Centraal is het beste vanaf daar is het maar een klein stuk wandelen. Andere stations zijn ook een optie alleen als je niet bekend ben had ik het niet opgewaagt anders mis je straks het spektakel.

Idd ja, dat zou zonden zijn, maar ze kunnen ook de metro pakken vanaf Rotterdam Alexander richting Schiedam, en uitstappen op eendrachtsplein.

Duurt 10 minuten langer ofzo, trein zit ook wel wat lekkerder, en je hebt geen strippenkaart of OV chipkaart nodig.

Idd ja, dat zou zonden zijn, maar ze kunnen ook de metro pakken vanaf Rotterdam Alexander richting Schiedam, en uitstappen op eendrachtsplein.

Duurt 10 minuten langer ofzo, trein zit ook wel wat lekkerder, en je hebt geen strippenkaart of OV chipkaart nodig.

Ok Rollende Baba en WaSabi.
Bedankt voor deze handige info.
:thumbup: :thumbup:

Hoe laat spreken we op R'damn centraal af dan...aangezien ik ook met de trein kom misschien wel handig/leuk om af te spreken hoe laat en waar (als iemand beetje wegwijs op R'damn centraal is :rolleyes: )
:bye:

Het is denk ik slim om rond een uur of 12 af te spreken op R'dam centraal.
Wasabi en kunnen kunne julie opwachten in de hal, er is maar 1 grote hal, dus dat kan niet missen. (we kunnen ook met een bordje staan :P "Firepsree" hehehe ) is denk ik ook wel leuk om te zien wat er van tevoren allemaal gebeurd.
foto's maken etc etc, eerst beetje ***len....

Hoe laat spreken we op R'damn centraal af dan...aangezien ik ook met de trein kom misschien wel handig/leuk om af te spreken hoe laat en waar (als iemand beetje wegwijs op R'damn centraal is :rolleyes: )

Lijkt me een heel goed plan rest van de crew er ook mee eens??
Ik zal wel een bordje maken met FirespreE met een pijl naar beneden voor op me pet :D :cool:

Back
Bovenaan