Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
hehehe, gvd... heb net een halve bak babi pangang weg zittenvreten lees ik die berichten hier![]()
Ik neem alleen mijn fotocam mee want mike zal zijn film cam wel meenemen denk ik![]()
Ene ik ga ook chinees eten vanaafwel zelf gemaakt maja
ik denk dat het wel macsnack wordt
![]()
Echt lachen, iedereen heeft andere voorkeur voor voer hahaha.
Dat wok to go gebeuren zegt trouwens weinig. Broodjes en voorgerechten spreken voor zich, maar de rest laat zich wat meer raden.
Ben daar nog nooit wezen eten om eerlijk te zijn.
Hoelaat begint het ??? ongeveer ?
En welk station moet je uitstappenanders ga ik via hilversum
zie nog wel even
![]()
rotterdam centraal
rotterdam zuid
rotterdam noord
rotterdam blaak
rotterdam stadion
rotterdam alexander
rotterdam lombardijen
Inderdaad Rotterdam Centraal is het beste vanaf daar is het maar een klein stuk wandelen. Andere stations zijn ook een optie alleen als je niet bekend ben had ik het niet opgewaagt anders mis je straks het spektakel.
Idd ja, dat zou zonden zijn, maar ze kunnen ook de metro pakken vanaf Rotterdam Alexander richting Schiedam, en uitstappen op eendrachtsplein.
Duurt 10 minuten langer ofzo, trein zit ook wel wat lekkerder, en je hebt geen strippenkaart of OV chipkaart nodig.
Hoe laat spreken we op R'damn centraal af dan...aangezien ik ook met de trein kom misschien wel handig/leuk om af te spreken hoe laat en waar (als iemand beetje wegwijs op R'damn centraal is)
![]()
Lijkt me een heel goed plan rest van de crew er ook mee eens??
Ik zal wel een bordje maken met FirespreE met een pijl naar beneden voor op me pet![]()
![]()
![]()
Ik ben ook makkelijk te herkennen
Ik kom als draak.
Het is toch carnavalstijd. Haha
![]()
![]()