Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
45 euro? Hoe doe je dat joh?
Zie het al, zeker 40 euro voor een treinkaartje. Dacht dat NS maximaal 35 mocht vragen voor een kaartje binnenland. Zeker weer veranderd door deze regering zodat NS kaartjes achterlijk duur kan maken.
![]()
Van welke kant komen jullie???![]()
Of mogen er maar 2 mee op 1 pasje?![]()
Hmmmm ik moet ook via Utrecht....Ik reis samen met mijn vriendin (ook een OV), kruitsnuiver en moontan vanaf Hilversum naar Utrecht waarna we overstappen op de trein richting Rotterdam.
Ik heb het even opgezocht op Internet, het zogenoemde "meereis-korting" is voor maximaal 3 personen die met je meereizen op hetzelfde traject, zelfde trein en zelfde klasse. Houdt in principe in dat we 6 mensen van korting kunnen voorzien zolang ze met ons meereizen.Enige wat onhandig is, is wellicht het afspreken op zo'n groot station waar je vaak haast hebt met overstappen.
Hmmmm ik moet ook via Utrecht....
Utrecht Centraal 11;47 spoor 7b is dat dezelfde als jullie???
Moet ik even kijken of het goedkoper is om retourtje utrecht en retourtje rdam met korting te nemen of retourtje rdam
![]()
Jongens.... om een beetje in de stemming te komen... hier een film van 10 minuten op een website van een van de beste Multimedia/Film productie bedrijven in NL. Luister goed aan het begin!!!!
http://www.revolver.nl/
Klik door op het logo.... dan kies je film dan Drooomspoor.
Ik krijg al echt het Chinese gevoel hierbij.....![]()
Mara letw el, het is wel de harde realiteit wat je hier ziet.Dus niet alles is zo rooskleurig tijdens Chinees Nieuwjaar. Maar ik vind dit echt top gefilmd en ge-edit. Dat doe niet met Premiere Pro 2.0
![]()
Hahaha die Rollende Baba. Hoe kom je erop.
Filmpje slaat nergens op. Maar je komt zeker in de juiste stemming.
Leuk man.
![]()
![]()