Chinees Nieuwjaar 2007

Gerwin zonde, ov inmiddels kunnen al gevonden?

Trouwens we zien elkaar op schouwburgplein, dat is bekend maar hoelaat verzamelen we daar? 12.30 komt dat voor iedereen een beetje uit?

Laatst bewerkt:
45 euro? Hoe doe je dat joh?
Zie het al, zeker 40 euro voor een treinkaartje. Dacht dat NS maximaal 35 mocht vragen voor een kaartje binnenland. Zeker weer veranderd door deze regering zodat NS kaartjes achterlijk duur kan maken.

:angry:

Per 1-1 dit jaar zijn die tarieven inderdaad weer verhoogd. :bonk: Prijs die ze nu maximaal vragen voor een retourrit 2e klas is €40,30.

Ik ben hier ook aanwezig ( tegen een uurtje of half 1 op het Schouwburgplein.. ) :)

Voor mij wordt het ook moeilijk om te komen,sta namelijk alleen op de zaak.
Ik gooi waarschijnlijk gewoon om 2 uur de tent dicht en ga dan kijken in de stad.
Hopelijk ben ik dan niet te laat.

12.30 lijkt mij een prima tijd inderdaad. :wink:
Maar goed, mensen die later komen zullen snel genoeg de groep zien lopen haha.

Jammer Gerwin, had mooi geweest als je erbij kon zijn... :sad:

Zou zeer jammer zijn Gerwin. Maarjah het is inderdaad absurt duur.
Mijn kaartje gaat me ook 37,90 kosten echt absurt:frusty: heb helaas nog geen ov...

Ik kwam vandaag op mijn werk stond ik gewoon ingeroosterd voor maandag, heb gezegd dat ik vrij gevraagd had en toe zei mijn baas lachend dat hij er niets van wist:p Maar dat komt wel goed.

Hoop voor je dat je hem nog vind. Is er geen mogelijkheid om toch zonder ov kaart te reizen doormiddel van een papiertje of een ander bewijs?

Treinkaartjes zijn duur ja, eerste jaar dat ik ging was het 20,- voor mij, nu kan ik gelukkig met OV waardoor Kruitsnuiver en Moontan met 40% korting kunnen reizen. Misschien kennen mensen die van ver komen iemand met een OV die ook interesse heeft? :wink:

Ja korting zou wel lekker zijn:)
Toevallig iemand die vanuit maastricht met de trein gaat? Of iemand die bij eindhoven opstapt?

En ik geloof dat er per ov maar 2 met korting mogen meereizen...

Van welke kant komen jullie??? :p
Of mogen er maar 2 mee op 1 pasje? :rolleyes:

In oertijden toen ik een OV had, konden er 3 mensen per OV mee...
Maar volgens mij kun je ook zonder OV gewoon met de trein, je moet alleen
even een bewijs halen bij een loket bij de NS. Of even de Informatiebeheergroep bellen wat te doen.

Ik reis samen met mijn vriendin (ook een OV), kruitsnuiver en moontan vanaf Hilversum naar Utrecht waarna we overstappen op de trein richting Rotterdam.
Ik heb het even opgezocht op Internet, het zogenoemde "meereis-korting" is voor maximaal 3 personen die met je meereizen op hetzelfde traject, zelfde trein en zelfde klasse. Houdt in principe in dat we 6 mensen van korting kunnen voorzien zolang ze met ons meereizen. :wink: Enige wat onhandig is, is wellicht het afspreken op zo'n groot station waar je vaak haast hebt met overstappen.

Ik reis samen met mijn vriendin (ook een OV), kruitsnuiver en moontan vanaf Hilversum naar Utrecht waarna we overstappen op de trein richting Rotterdam.
Ik heb het even opgezocht op Internet, het zogenoemde "meereis-korting" is voor maximaal 3 personen die met je meereizen op hetzelfde traject, zelfde trein en zelfde klasse. Houdt in principe in dat we 6 mensen van korting kunnen voorzien zolang ze met ons meereizen. :wink: Enige wat onhandig is, is wellicht het afspreken op zo'n groot station waar je vaak haast hebt met overstappen.
Hmmmm ik moet ook via Utrecht....
Utrecht Centraal 11;47 spoor 7b is dat dezelfde als jullie???
Moet ik even kijken of het goedkoper is om retourtje utrecht en retourtje rdam met korting te nemen of retourtje rdam
:bye:

Hmmmm ik moet ook via Utrecht....
Utrecht Centraal 11;47 spoor 7b is dat dezelfde als jullie???
Moet ik even kijken of het goedkoper is om retourtje utrecht en retourtje rdam met korting te nemen of retourtje rdam

Vanavond bekijk ik de reistijden even, maar als wij dezelfde trein hebben is het wel zo mogelijk ja. :) Je hoort nog van me, regelen het verder wel via pm vanavond. :wink:

Jongens.... om een beetje in de stemming te komen... hier een film van 10 minuten op een website van een van de beste Multimedia/Film productie bedrijven in NL. Luister goed aan het begin!!!!

http://www.revolver.nl/
Klik door op het logo.... dan kies je film dan Drooomspoor.

Ik krijg al echt het Chinese gevoel hierbij..... :) :cool:
Maar let wel, het is wel de harde realiteit wat je hier ziet. :sad: Dus niet alles is zo rooskleurig tijdens Chinees Nieuwjaar. Maar ik vind dit echt top gefilmd en ge-edit. Dat doe je niet met Premiere Pro 2.0 :p

Laatst bewerkt:
Jongens.... om een beetje in de stemming te komen... hier een film van 10 minuten op een website van een van de beste Multimedia/Film productie bedrijven in NL. Luister goed aan het begin!!!!

http://www.revolver.nl/
Klik door op het logo.... dan kies je film dan Drooomspoor.

Ik krijg al echt het Chinese gevoel hierbij..... :) :cool:
Mara letw el, het is wel de harde realiteit wat je hier ziet. :sad: Dus niet alles is zo rooskleurig tijdens Chinees Nieuwjaar. Maar ik vind dit echt top gefilmd en ge-edit. Dat doe niet met Premiere Pro 2.0 :p

Hahaha die Rollende Baba. Hoe kom je erop.
Filmpje slaat nergens op. Maar je komt zeker in de juiste stemming.
Leuk man.
:wink: :wink:

Whhahaha we krijgen het wel altijd voor elkaar van elk topic een zooitje te maken xD
Ontopic:
Net weer eventje het filmpje van utbunkertje van chinees nieuwjaar van afgelopen jaar gekeken dan kom je ook erg goed in de stemming :D
Bijna jongens :D

Back
Bovenaan