Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze route werd vorig jaar (2006 dus) op deze manier zo gelopen. Er is altijd dus kans dat het dit jaar anders loopt. Dat weet je helaas niet altijd van te voren.
Ik ga zelf ook zeker naar chinees nieuwjaar, het is immers vlakbij voor mij15 minuten met de trein.
Meeten we elkaar op rdam CS om 12uur? Wel leuk om eens wat members/mods/admins te meeten.
Ik had eerder al gepost dat het misschien makkelijker is te meeten op het grote plein waar de draak tot leven komt. Bijna iedereen komt met de trein, maar die zullen ook andere aankomsttijden hebben. Daarbij kan je op het plein alles en iedereen overzichtelijk zien staan.![]()
Zullen er heus een aantal op CS al meeten, maar op het plein zal je iedereen tegenkomen.
Ok prima we zien elkaar wel op het grote plein (schouwburgplein voor de pathe), misschien dat ik ook ga filmen moet ik even bekijken. Vorig jaar was ik er zonder cam en dat is me toch ook wel erg goed bevallen moet ik zeggen![]()
Het beste is om een vrouwtje mee te nemen die je af en toe wat te drinken geeft en eventueel wat te eten en langs wat winkels loopt, dan willen ze wel voor je filmen, kan je zelf genieten en hoef je niet door de lens te turen de hele tijd in de hoop dat het goed in beeld komt![]()
Haha. Rollende Baba. Goede ideeen heb jij. Zonder meer.
Ik ben alleen bang dat deze niet werkt. Haha![]()
Zeer slecht nieuws vanaf mijn kant :( 99% kans dat ik niet kom want ben ov verloren en moet nu 10 DAGEN wachten op nieuween als ik los moet kopen ben ik 45 euro kwijt en das mij even netteveel
![]()