Chinees Nieuwjaar 2007

Nou ja ff regelen dat niet iedereen alle kanten op rent dan komt het wel goed denk ik :p
Gewoon voorbijganger vragen of die ff fotootje wil maken en klaar is kees :D
:bye:

Ik heb dr zin in, cam is opgeladen. Afgesproken met 4 freaks in de trein de rest meet in op schouwburgplein wel.
Ik moet ff kijken of ik me avp shirt nog ergens kan vinden, ja of niet natuurlijk. Jullie herkennen me wel van de paar reportages denk k :cool:

Ik zou een groothoeklens meenemen zo te horen :D

Dat moet geen probleem wezen. Ik stem ook in voor een groepsfoto. Wellicht is het schouwburgplein een mooie locatie zo rond 1 uur. Met de draak op de achtergrond en ons freaks op de voorgrond.
Ik heb zo ff uit me hoofd uitgerekend dat er ongeveer 30 freaks komen.
Zéker niet mis. Vooral je nagaat dat het vorig jaar er stukken minder waren.

Dat moet geen probleem wezen. Ik stem ook in voor een groepsfoto. Wellicht is het schouwburgplein een mooie locatie zo rond 1 uur. Met de draak op de achtergrond en ons freaks op de voorgrond.
Ik heb zo ff uit me hoofd uitgerekend dat er ongeveer 30 freaks komen.
Zéker niet mis. Vooral je nagaat dat het vorig jaar er stukken minder waren.

OK Lev-He
Fantastisch zo,n opkomst. Is er een update van de mensen die komen?
Denk je nog aan de dvd 2006-2007 Ut Bunkertje
Ik zie je morgen
Groet
Fred (Moontan)
:wink:

Laatst bewerkt:
OK Lev-He
Fantastisch zo,n opkomst. Is er een update van de mensen die komen?
Denk je nog aan de dvd?
Ik zie je morgen
Groet
Fred (Moontan)

Het aantal wat bekend is is 20 personen:

Lev-he
Devestator_001
Jord
Sanne
Snoken
Oerknal
Mattenfreak
Kruitsnuiver
Moontan
Gerwin
Guy
jupilerfreak
firespree
wasabi
rollende babba
Horsebrand
el stino
Pieter
Baqwa
menjoh

Daarnaast heb ik hier en daar vernomen wie er nog meer komen.
20 personen zijn zowiezo al erg veel, genoeg voor een groepsfoto.
Je dvd's samen met die van anderen komen ook gewoon mee, dus komt goed Moontan.

tot morgen allemaal!

grtz Lev-he

Het aantal wat bekend is is 20 personen:

Lev-he
Devestator_001
Jord
Sanne
Snoken
Oerknal
Mattenfreak
Kruitsnuiver
Moontan
Gerwin
Guy
jupilerfreak
firespree
wasabi
rollende babba
Horsebrand
el stino
Pieter
Baqwa
menjoh

Daarnaast heb ik hier en daar vernomen wie er nog meer komen.
20 personen zijn zowiezo al erg veel, genoeg voor een groepsfoto.
Je dvd's samen met die van anderen komen ook gewoon mee, dus komt goed Moontan.

tot morgen allemaal!

grtz Lev-he

Bedankt voor je update Lev-He
En ik heb centjes voor je bij me voor de dvd.
Tot morgen op het feest.
:bye: :bye:

Ik ben er ook om 12:30 :D Ik zet m'n AVP muts wel op (als ik hem nog kan vinden) :bonk: Heb met Pieter afgesproken bij pathe

Ik ben er ook om 12:30 :D Ik zet m'n AVP muts wel op (als ik hem nog kan vinden) :bonk: Heb met Pieter afgesproken bij pathe

Goed nieuws AFC Ajax.
Je kan beter een AVP muts op zetten dan een Ajax t-shirt aandoen.
Want we gaan naar Rotterdam morgen. Hihi.
(off-topic: goede site heb je man) !!
:bye:

Jongens, heel veel plezier gewenst morgen!! Ik zie uit naar de foto's en wellicht filmbeelden?

Den Haag was top! Erg druk, maar zeker de moeite waard. Jullie tips hebben zeker geholpen. Ik heb een aantal leuke shots kunnen maken. Ben de video nu aan het monteren en hoop deze morgen klaar te hebben.
Ook staan er inmiddels wat foto's in het Museum (klik HIER).

Nogmaals heel veel plezier morgen!

Groetjes,
Cameo

Mijn vriendin komt ook nog mee he. :wink: Ben benieuwd of het ook meteen de laatste keer is of dat ze nog wel een keer mee wilt. :bonk: :D

Wij reizen naar Utrecht met kruitsnuiver en moontan, op Utrecht meeten wij al met firespree en ook gerwin zal zich dan bij ons voegen. :) Op het Schouwburgplein komen we de rest wel tegen, zal nu makkelijker te herkennen zijn dan vorig jaar, toen waren we meen ik met 6 man en waren er nog mensen van FPM aanwezig. Nu dus even (bijna) 5x zoveel mensen. :D

Groepsfoto moet lukken ja, lijkt me mooi met de draak op de achtergrond inderdaad!
Tot morgen!! :bye:

EDIT: Hey Cameo, leuk dat het zo goed bevallen is, uiteraard ook dat de tips geholpen hebben. :wink: Foto's zien er strak uit, je hebt op een schappelijk afstandje de rollen mogen aanschouwen dus. :)

Laatst bewerkt:
Leroy (aka Apollo) komt ook nog met een vriend.
zo te horen komt er wel een mannetje of 25.
zou ook leuk zijn als er nog een aantal van FPM komen.

...
EDIT: Hey Cameo, leuk dat het zo goed bevallen is, uiteraard ook dat de tips geholpen hebben. :wink: Foto's zien er strak uit, je hebt op een schappelijk afstandje de rollen mogen aanschouwen dus. :)

Ik stond zelf regelmatig zeer dicht op het vuurwerk met de videocamera. Mijn goede vriend Thunderball bleef met zijn fotocamera op grotere afstand. Op bepaalde momenten vloog het rode papier mij om de oren (dat was hem iets teveel van het goede).

Kleine anekdote; Je weet dat ze het publiek op afstand houden mbv zo'n koord, he? Op een gegeven moment stond ik ongeveer 6 meter verwijderd van "het geweld" en ik filmde er vrolijk op los. Wel een beveiligingsmannetje pal voor me, maar daar kon ik omheen filmen. Ik vroeg mij al af waarom ik geen dringende mensen meer in mijn rug voelde en keek na het filmen om mijn heen. Hielden twee chinezen het koord 3 meter achter me strak vast en was ik de enige die in een U-lus (met het touw strak om de buik) een uitstulping vormde.

Haha, nog een anekdote die ik jullie niet wil onthouden;
Toen we in de lege straten liepen (het knallen ging verderop verder) hoorden we af en toe een knal van dichtbij. Liep er een ouwe chinees met een peukje blindgangers te zoeken en af te steken. Die kerel had zo'n lol dat het eigenlijk een foto waard was geweest. Helaas was het moment al weer te snel voorbij. De familie van de beste man trok hem snel mee (misschien geschrokken van onze aandacht). Heb hiervan dus helaas niks vast kunnen leggen.

Groetjes,
Cameo

Haha, nog een anekdote die ik jullie niet wil onthouden;
Toen we in de lege straten liepen (het knallen ging verderop verder) hoorden we af en toe een knal van dichtbij. Liep er een ouwe chinees met een peukje blindgangers te zoeken en af te steken. Die kerel had zo'n lol dat het eigenlijk een foto waard was geweest. Helaas was het moment al weer te snel voorbij. De familie van de beste man trok hem snel mee (misschien geschrokken van onze aandacht). Heb hiervan dus helaas niks vast kunnen leggen.
Groetjes,
Cameo

Haha. Geweldig leuk verslag Cameo. En helemaal van die oude man!
Will he ever grow up?, om jouw gezegde te citeren.

Laatst bewerkt door een moderator:
En hier is dan de VWM-reportage van Den Haag:
(klik op de afbeelding om naar de downloadpage te gaan)

Groetjes,
Cameo

Back
Bovenaan