Chinees Nieuwjaar 2007

Erg erg leuke anekdotes Cameo, alleen jij kan het zo vertellen lijkt het wel.
Tevens een mooie compilatie! Ik ben al helemaal in de sfeer voor chinees nieuwjaar in rotterdam :)

Mooi gefilmd Cameo. Ik was er zelf ook en heb ook foto's en films gemaakt, maar ik stond er een stukje verder vanaf. De sfeer was in ieder geval heel speciaal.

Sow ben net terug man man man wat was het koud!!!!! Maar wel lekkere knallen om m'n oren gehad.... het hele groepje was er, was zeker leuk! Vooral dat ik eindelijk eens heb gezien wie wie nou is...

We konden volgens mij wel lekker dichtbij komen, hehe ik stond op een gegeven moment onder een draak tussen een fiets een boom en een koort tussen m'n benen, maar wel voor de eindbom

Lekker kunnen ***len over vuurwerk met Moontan en Sisser, die ouwe knorren hehehe ... Verder ff snel een gesprekje gehad met Kruitsnuiver en steeds even met Jupilerfreak. En er was ook een papparazzi aanwezig! ik zie het wel verschijnen Gerwin (PS: doet even een balkje erop photoshoppen )

Firespree heb ik geloof ik ook gezien... en nog meer.... freaks...
Toc heb ik ook echt zieke figuren rond zien lopen daar, jezus christus wat kunnen sommige mensen eruit zien zeg! :frusty: :bonk: :shocked:
Ik wist dat vage mensen op deze aardbol rondhuppelen.. maar er zitten soms een stel kweeen tussen mijn god wat hebben we daar om moeten lachen zeg!!!

Nu eerst even mijn voeten warmen! En die wortels van het wortel schieten eraf zagen! En wat snippers uit m'n haren wassen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha, ik las het vanochtend dat er een meeting zou zijn, in een topic. Zijn er ook foto's genomen? En misschien zelfs wat vuurwerk afgestoken? :devil:

ik hoorde geen 4 inch tit salute :S
Werd ook pas afgestoken toen het nieuwjaar al was afgelopen. Wij stonden op hele flinke afstand maar die knal was echt ziekelijk hard :shocked: Maargoed, genoeg daarover. :)

Het was zeker een geslaagde dag. De rollen waren van goede kwaliteit, al had ik graag wat meer rollen gezien en wat minder poespas met die draken en kroppen sla. :bonk: Maar het was hardstikke gezellig en een hoop freaks gezien. Op een gegeven moment had ik het idee dat er meer freaks stonden te kijken als chinezen. :D Foto's van mijn kant komen nog.

Zo, ook weer terug uit Rotterdam, nog een gezellige reis gehad. Zaten een paar vervelende mensen achter ons, waren o.a. foto's aan het maken en snoep aan het gooien, heel apart. (Ze voelen zich nu wel aangesproken :wink: ) Haha, nee, was grappig, flauw gedoe, maar wel gezellig.

Rotterdam, tja, allereerst waren ze al om 12.00 begonnen ofzo, kreeg ineens een sms van Lev-he toen ik nog in de trein heen zat, maarja, normaal gesproken mis je niet zoveel in het begin, dan duurt het eeuwen voordat de volgende rol wordt afgestoken enzo. Wij kwamen daar dus wat later aan, stonden al heel wat freaks te kijken, maar ze waren ook al op een ander punt begonnen als voorgaande jaren, vond het al apart. Toen werd al snel duidelijk dat er veel minder rollen zouden worden afgestoken dan voorgaande jaren en dat is wel even een domper natuurlijk. De optocht zelf was dan ook wel wat sneller natuurlijk, maar bij de plekken waar het ritueel wat langer zou duren, duurde het nu nóg langer waardoor ze uiteindelijk rond dezelfde tijd klaar waren als normaal, maar dus wel met veel minder rollen... :bonk:

Rollen waren overigens goed, gewoon flashpoeder dus volume was prima, maar wat een snelheid joh, belachelijk gewoon. :p Rollen waren binnen een paar seconden weg, ging nergens over, maar de eindbom was wel goed op te merken. :wink:

Vele freaks ook gezien en een aantal ook even gesproken, maar op zo'n dag is daar helaas toch redelijk weinig tijd voor als je met zoveel bent. Een dagje uit met zo'n groep lijkt mij dan ook erg gezellig. :)

Die salute heb ik niet meegemaakt, maar dat zal een flinke klap geweest zijn ja. :wink:

Vele freaks ook gezien en een aantal ook even gesproken, maar op zo'n dag is daar helaas toch redelijk weinig tijd voor als je met zoveel bent. Een dagje uit met zo'n groep lijkt mij dan ook erg gezellig. :)

Die salute heb ik niet meegemaakt, maar dat zal een flinke klap geweest zijn ja. :wink:

Ja jouw was ik ook nog even vergeten te noemen... hebben wij elkaar nou gesproken of niet? geloof het wel he?
Waren er ff veel in 1 keer en ook nog met publiek erbij. :bonk:

Ja jouw was ik ook nog even vergeten te noemen... hebben wij elkaar nou gesproken of niet? geloof het wel he?
Waren er ff veel in 1 keer en ook nog met publiek erbij. :bonk:

Ja, af en toe wat woorden gewisseld, maar geen hoogdravende gesprekken nee. :wink:

Maar waren inderdaad erg veel freaks aanwezig hoor, vorig jaar geloof ik hooguit 6 man en dan de mensen van FPM, maar dit jaar was de groep echt flink. :D

Zoo, ook weer veilig thuis.

Ik vond het een geslaagde dag hoor, ik heb veel goede rollen gezien en aardige mensen ontmoet. het was zeker een gezellige dag :)

alleen viel het me wel op dat bij sommige rollen de eindbom zowat uit elkaar viel.

Ik zal zometeen even wat foto's posten die ik gemaakt heb:)

Ik ben ook EINDELIJK thuis!!
Half uur vertraging op een ritje van anderhalf uur :shocked:
Heb zelfs Gerwin nog gezien op Utrechts centraal jongens xD die stapte recht voor me neus uit en wist niet meer waar die heen moest (ik ook niet door de vertraging :p)
Maar verder was het super!!!
Leuk om iedereen gesproken te hebben Rollende Babba niet zo duidelijk een conversatie mee gehad maar toch :p Mattenfreak die me de hele tijd voor spammer uitmaakte en Gerwin de hele tijd erin wreef dat ik niet naar fallas ging maakte het goed :D
Ik zal zo ook alvast wat foto's online gooien :D
Bedankt voor de leuke dag jongens en ben benieuwd naar de groepsfoto!
:bye:

Het Chinese Nieuwjaar in Rotterdam is mij erg goed bevallen
Ik kom net thuis van een vermoeiende dag, maar het was de moeite waard.

Na het openingsritueel met het tot leven wekken van de draken en de leeuwen en een knetterend vuurwerk beginnen de draken en leeuwen hun optocht langs de Chinese en Nederlandse ondernemers in de binnenstad.
De leeuwen happen in blaadjes sla om die vervolgens de winkels in te spugen. Op die manier wordt de ondernemers een goed jaar gewenst.
Geweldige show en acrobatiek.

Ik vond dat er niet veel publiek was. Viel me een beetje tegen.

De matten waren erg goed. Als je dichtbij staat knalt het lekker door. Vast een voorproef voor Fallas.

Verder een leuke meeting met de crew van VWC en vele members.
Kortom een geslaagde dag.

:wink: :wink:

hier alvast een paar foto's:

Klaar leggen:
chineesnieuwjaarrotterdfx3.jpg

De fik er in:
chineesnieuwjaarrotterdcj1.jpg

let it snow:
chineesnieuwjaarrotterdsp8.jpg

Ben trouwens wel moe. Hebben jullie nog ergens eten/drinken gehaald? was zelf overigens met 15 minuten al thuis, alles zat lekker mee. Iemand enig idee of Gerwin en Guy al in de buurt van huis zijn?

:D

Ben trouwens wel moe. Iemand enig idee of Gerwin en Guy al in de buurt van huis zijn?

:D

Gerwin is al thuis en ik denk dat Guy ook wel zo onderhand daar moet wezen, hebben een flinke reis moeten maken. :wink:
Zo'n dag is nog best vermoeiend inderdaad, best apart.

Kruitsnuiver, mooi foto's, ben benieuwd naar de rest, ik zal mijn beeldmateriaal ook zo snel mogelijk online smijten. :)

Ook eindelijk eens thuis :cool:

Was gezellig ook veel mensen van vwc ontmoet :D

Zal ook zo snel mogelijk fotos erop zetten

Back
Bovenaan