China Thunder

mikeole

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: China Thunder
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 240 gram
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: salute
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 15,00

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben natuurlijk erg benieuwd naar deze. Hoop op mooie salutes en flinke knallen. Mijn gekozen naam heeft Katan schijnbaar toch iets aangepast, maargoed, deze naam past ook wel.

Wie weet wanneer er beelden online gaan komen? :)

:bye:

Ben benieuwd. Ik hoop op een titanium boeket in plaats van sterren (die op de label wel staan). Met een mooie prijs lijkt mij dit gewoon een goede knalcake!

Ben benieuwd. Ik hoop op een titanium boeket in plaats van sterren (die op de label wel staan). Met een mooie prijs lijkt mij dit gewoon een goede knalcake!

Hmmm ja dat is awachten. Ik heb wel eens gehoord dat die sterren erbij zitten omdat het siervuurwerk is, alleen titanium mag niet. (wel met mine volgensmij) Vandaar doen ze die dus erbij... Vind het niet erg, want de knal is er dan zeker niet minder om...

Denk dat er binnenkort wel meer informatie komt en wat beelden ...

wij hebben bij de chinese producent gevraagd om het product te filmen en aan ons te laten zien,voordat het verscheept mag gaan worden.
Op dit moment worden er teveel kleine foutjes gemaakt om de orders maar weg te krijgen,en een chinees zal nooit zegen dat hij/zij de order niet aan kan...

Ik weet niet of dat zo handig is. Chinezen staan erom bekend dan nog even een sample te maken van je cake die het uitmuntend doet, terwijl je container vol zit met B-kwaliteit. Als je niet in China zelf controleert wat er in de in container gaat ben je controle en zekerheden kwijt.
Hoe vaak hebben we geen filmpjes uit China gezien die veel beloven, en waarna da cakes hier toch een beetje tegen te blijken vallen.

ben zeer benieuwd hoe deze het doet tegen de silver salute van wolff...zelfde prijs..zelfde aantal schoten en gelijk kruitgewicht...alle ingredienten zijn aanwezig!

Als ik de tubes tel kom ik uit op 36 schoten toch :)

Ja en als ik het plaatje vergroot en goed lees kom ik op artikelnummer 9840 :D

Ik ben erg benieuwd naar deze en denk dat ik voor die prijs met nog 30% korting er gewoon even 2 probeer om rond 10:00 de buurt even warm te maken...

Erg benieuwd naar de China Thunder vooral voor de 15 euro pst bij VWL steenbergen, maar toch heb ik de Silver Salute in me achterhoofd en hoop dat er snel meer info komt!

Nou Mike je komt als geroepen!

Ziet er idd top uit! Zo te horen komen er lekkere dreune vanaf!

Hij heeft wat weg van de Salute van Wolff alleen heeft deze 36 schoten.

Laatst bewerkt:
Nou Mike je komt als geroepen!

Ziet er idd top uit! Zo te horen komen er lekkere dreune vanaf!

Hij heeft wat weg van de Salute van Wolff alleen heeft deze 36 schoten.

De Silver Salute heeft ook 36 schoten? Aan de hand van het filmpje zeg ik: topper!
:D

De Silver Salute heeft ook 36 schoten? Aan de hand van het filmpje zeg ik: topper!
:D

Ik doelde op de Salute van Wolff. Die heeft 25 schoten en die heeft namelijk ook van die wegschietende sterren in tegenstelling tot de Silver Salute die dit niet heeft. Vandaar dat ik hem er erg op vind lijken. :wink:

Back
Bovenaan