Vuurwerk Orthen

Dag Marcel, jullie zullen wel druk bezig zijn, maar gaat het vanavond nog lukken?

Ik zie verder nog geen aanpassingen?

Ik zal verder maar geen uitspraak meer doen wanneer we nou online gaan want elke keer word het later:bonk:

Ik zal straks even bellen wat er aan de hand is want hij zou vanavond moeten gaan draaien.

gr

Hopelijk komt er zo duidelijkheid,

Inderdaad erg jammer dat het elke keer word uitgesteld, tip voor volgend jaar! :wink:

Ik zie verder nog geen aanpassingen?

Ik zal verder maar geen uitspraak meer doen wanneer we nou online gaan want elke keer word het later:bonk:

Ik zal straks even bellen wat er aan de hand is want hij zou vanavond moeten gaan draaien.

gr

Dat geeft niet, ik heb liever dat de site in één keer goed staat, dan dat ie vol met onjuistheden zit. Ik kijk over een uurtje nog wel een keer en anders morgen

Ja ik ook, want ik ben toch iedere keer weer mijn lijst aan het aanvullen:bonk:

Marcel, is er al iets bekend?

Het beste ga je nu naar bed, ga je lekker slapen.
Word je morgen wakker.

Is orthen online, niks mooiers toch om een dag mee te beginnen?

:):p

hmm denk dat ik ook maar snel ga bestellen , heb zoon vermoeden dat die kartonactie nogal in trek gaat vallen bij freaks.

Ik twijvel alleen wat voor 2e karton ik wil hebben , ik wil zo ie zo 1 karton blue thunder . maar het 2e karton twijvel ik tussen super secenery of crackling purple mine. Wat zouden jullie doen ?

allebei dikke blokkies! maar aangezien je al een I shape hebt zou ik nu voor die fanshape gaan.

Is de boel nu al helemaal online of nog steeds niet? Wil ook bestellen dan ben ik van dat gezeik af, lijst maken, aanpassen, weer wijzigen, etc etc lol

allebei dikke blokkies! maar aangezien je al een I shape hebt zou ik nu voor die fanshape gaan.

Is de boel nu al helemaal online of nog steeds niet? Wil ook bestellen dan ben ik van dat gezeik af, lijst maken, aanpassen, weer wijzigen, etc etc lol

We zijn zoals bekend nog met wat producten bezig om op te nemen.
Echter is het nog niet bekend of het lukt.

Maar er word druk aan gewerkt.
Wel staat er een aanvulling op de site wat betreft kartonkorting.

de rest is even wachten maar zal spoedig op de site staan.

gr

We zijn zoals bekend nog met wat producten bezig om op te nemen.
Echter is het nog niet bekend of het lukt.

Maar er word druk aan gewerkt.
Wel staat er een aanvulling op de site wat betreft kartonkorting.

de rest is even wachten maar zal spoedig op de site staan.

gr

Bedankt voor de update:wink: laten we hopen dat de Prof. Firebase wel doorgaat

Ik baal er wel van dat het elke keer word uitgesteld, het zou 1 November worden en het is nu al meer dan een week later.

Nog vroeg genoeg om te bestellen, maar als je iets zegt/beloofd is het fijn als dat ook zo is, zeker als winkel/bedrijf zijnde.

Marchel dit is iets waar jij misschien niks aan kan doen, maar dan ligt de 'fout' bij Orthen zelf.

Misschien een tip voor volgend jaar.

Ik heb gelijk gebruik gemaakt van de karton informatie! Toppie dit jaar zeker weer vuurwerk Orthen! @ Marchel 20K rollen hoeveel zitten die in een karton? ( Red Dragon )

GRtz

@ Marchel, ik weet niet of ik hier goed zit met vragen of dat dit via PM moet maar hoeveel kost een karton Heavy 3, 4 of 5? En nog een vraag... Kunnen de kartonnen van de Evolution lijn ook gecombineerd worden? Bijvoorbeeld 2x Blue Thunder en 2x Super Scenery voor 150,-

@ Marchel, ik weet niet of ik hier goed zit met vragen of dat dit via PM moet maar hoeveel kost een karton Heavy 3, 4 of 5? En nog een vraag... Kunnen de kartonnen van de Evolution lijn ook gecombineerd worden? Bijvoorbeeld 2x Blue Thunder en 2x Super Scenery voor 150,-

Je moet een mailtje sturen naar [email protected] over de kartonprijzen.

En een karton is niet gemixed, dus dat lijkt me niet, want dan is het geen voordeel meer voor hun, omdat het geen compleet karton meer is.

Misschien vind je iemand om te delen?

Je moet een mailtje sturen naar [email protected] over de kartonprijzen.

En een karton is niet gemixed, dus dat lijkt me niet, want dan is het geen voordeel meer voor hun, omdat het geen compleet karton meer is.

Misschien vind je iemand om te delen?

Ik zag het inderdaad net staan op de site, had ik overheen gelezen. Thanks.

Dat klopt, maar aangezien alle de potten 47,50 per stuk kosten (Super Scenery, Lights of Heaven, Blue Thunder) en 150,- per karton, lijkt het mij dat het niks uit maakt voor de prijs. Maar ik zal Orthen wel eens mailen, lijkt me beter dan alles hier in dit topic te bespreken.

Ik zag het inderdaad net staan op de site, had ik overheen gelezen. Thanks.

Dat klopt, maar aangezien alle de potten 47,50 per stuk kosten (Super Scenery, Lights of Heaven, Blue Thunder) en 150,- per karton, lijkt het mij dat het niks uit maakt voor de prijs. Maar ik zal Orthen wel eens mailen, lijkt me beter dan alles hier in dit topic te bespreken.

De korting geld idd voor een karton met 1 product.
Dit omdat we dus nagenoeg geen handelingen hoeven te verrichten zoals uitpakken,ompakken etc.
Het karton komt dus rechtstreeks van importeur en word klaargezet voor degene die hem heeft besteld.

gr

Vuurwerk Orthen Freak Actie 35% - 50% Korting !

Na het succes van de afgelopen jaren organiseren we dit jaar wederom een fantastische actie voor de echte vuurwerkliefhebber.
Wij hebben weer getracht om een zo mooi mogelijke collectie samen te stellen tegen zeer gunstige prijzen.

Freak Actie korting : http://freaks.vuurwerk-orthen.nl
Bij besteding van :
€ 200,- tm 500,- is er een standaard korting van 25%
€ 500,- of meer is er een standaard korting van 35%
Karton korting welke kan uitkomen tussen 40-50% !!!!!!!

De collectie bestaat dit jaar uit :
•Rubro Fireworks
•Dynasty Wolff Vuurwerk
•Crown Collection Broekhoff
•Zena Vuurwerk GBV/WECO
•Proline GBV/WECO
•Barely Legal Wolff Vuurwerk
•Royal Fireworks
•Showtime Cafferata Vuurwerk
•Lesli Vuurwerk
•Beko Vuurwerk
•Evolution Fireworks Vuurwerk Orthen Line

Nieuw dit jaar !
Dit jaar zijn er 2 zaken nieuw :

1
Karton korting welke kan oplopen tot wel 50% korting.
Dit geldt voor de producten welke onder de karton verkoop link staan op de freaksite.
Maar kan ook gelden voor producten van leveranciers welke boven genoemd staan.
Maw zoek je een product welke niet in de lijst staat en je wil hier een kartonprijs van weten ?
Dan kunnen we kijken of we deze kunnen bestellen en wat je korting gaat worden.
Dit scheelt namelijk per leverancier en per produkt. Mail : [email protected]
Voorbeeld Blue Thunder kost € 47,50 euro los, in karton (4 stuks in) minus extra korting komt deze op slechts € 24,37 euro per stuk !!!

2
Onze eigen vuurwerk line : Evolution Fireworks !
Deze lijn bestaat uit 6 fantastische cakes.
Geheel ontwikkeld door onze huis pyrotechnicus : van datasheet tot aan het label !
Welke alleen bij Vuurwerk Orthen en Tolbrug te verkrijgen zijn.
We hebben getracht om zoveel mogelijk wensen van onze klanten in deze cakes te verwerken.
En zijn ook erg trots op het resultaat van deze unieke producten.

Bestel advies :
In het verleden hebben wij vele complimenten ontvangen vanwege onze snelle afhandelingen bij het ophalen van bestellingen.
Deze service trachten wij dit jaar wederom na te komen.
Aangezien vele op de meest populaire ophaaltijden willen langs komen , hebben we deze ook nog extra verruimd.
Daarnaast kunnen jullie ook de bestellingen afhalen in onze andere winkel in ‘s-Hertogenbosch.
Deze keuze kan je maken als je je afhaallocatie kiest op de site.
Vuurwerk Tolbrug is gevestigd in het centrum en heeft een rustigere aanloop op populaire afhaaltijden !!!!
Kortom wij bieden jullie vele opties zodat we een vlotte en snelle afhandeling opnieuw kunnen nastreven.

Onze openingstijden zijn :
Vuurwerk Orthen Vuurwerk Tolbrug
29 dec 06.00-22.00 uur 09.00-21.00 uur
30 dec 06.00-22.00 uur 09.00-18.00 uur
31 dec 06.00-20.00 uur 09.00-18.00 uur

Vragen , extra informatie :
Mail ons vrijblijvend : [email protected]

Freak site : http://freaks.vuurwerk-orthen.nl
Consumenten site : www.vuurwerk-orthen.nl

Met vriendelijke groet,
Team Vuurwerk Orthen

Laatst bewerkt:
Bedankt Vuurwerk Orthen,

Er is ook een optie om een speciaal topic aan te maken voor deze actie in dit gedeelte:
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/forumdisplay.php?f=469

Alvast heel veel succes met de bestellingen, voorverkoop en afhandeling van de 1000en vragen! De korting is geweldig, een mooi gebaar voor de leden. Kartonkorting tot 50%, hallo zeg, ik zeg: inkoopsprijs voor de consument! :D

Back
Bovenaan