China Salute 100 shots [Uitloop]

Zes van deze heerlijke blokkies tegelijk afgeschoten en het was fantastisch! Het was een groot deel van mijn finale waar het filmpje binnenkort nog wel van komt. Ik had zelf ook wel verwacht/ gehoopt dat er een iets hoger tempo in zat, maar het was nog steeds ruim voldoende voor erg veel lovende reactie's en een juichende ik:p. De knallen waren inderdaad minder hard dan de 2011 versie vond ik zelf alleen nog steeds hard genoeg om menig knalblok er uit te blazen.

Tegenvaller voor mij. Had er veel van verwacht. Vond hem traagen de knallen waren wisselend meestal tegenvallende knal en dan weer een dikke dreun tussendoor??

ik had de 2011 versie

die ging weer als vanouds lekker :) tis zowiezo een blokje wat wel even staat te schieten. :)

Ik vond hem ook goed... deed wat hij moet doen schieten en knallen.
Maar het gaat wel rustig aan.
Ik had de laatste 20 knallen doorgelont met de 25s versie zodat er toch nog een soort van finale inzat.
In iedergeval volgend jaar weer..

Vond deze ook erg tegenvallen qua knal.
Verder stopte hij bij mij voortijdig en ik kon de lont niet vinden onder de afdekstrip.
Ik moest een heel stuk van de buitenzijde slopen, om bij de lont te kunnen komen.

Heb nog een filmpje gemaakt, waarbij eerst de Silver Salute te zien is en vervolgens de China Red 100 shots Salute.
Is met mijn telefoon gemaakt dus de video kwaliteit is niet denderend.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik begon de dag met deze cake.
Hij was leuk, maar verder niet heel goed ofzo. Pluspunt is wel dat ie lekker lang doorgaat.
Maar als ik hem vergelijk met bijvoorbeeld de Thunderking XXL van Zena, dan vind ik die van Zena beter.

Hier een filmpje:

Ik in ieder geval niet. Het is een leuke cake en de klappen zijn goed, alleen jammer dat het tempo zo laag ligt...

Deze vond ik zo teleur stellend was net een thunderking te veel boeket te weinig knal.
Zonde voor 40 euro had ik een goeie fluitcake kunnen nemen

Hier is mijn filmpje.
Misschien komt het leuk over in het filmpje, echter tis net een thunderking en het was echt saai dit was een miskoop.

Hij was afgelopen oud en nieuw echt stukken slechter dan het jaar ervoor.. Erg jammer. Wij hadden er een karton van gekocht (6stuks) om te gebruiken als lekkere ram finale. Met z'n zessen tegelijk wel lekker lang herrie, maar zelfs met zoveel tegelijk werd het nogal langdradig en de klappen waren inderdaad ook een stuk minder hard.

Op m'n filmpje te zien na zes maal de Earcatcher van Bon en gevolgd door 2x de secret salute salvo:
(beste in HD)

Was wel een lekkere chaos, maar deze zal ik niet weer kopen.

Weet iemand toevallig al of deze cake dit jaar hetzelfde is/wordt als vorig jaar? Want zo te lezen is hij zijn geld in dat geval eigenlijk niet waard, terwijl de reacties over de 2011-versie juist heel positief waren. Waarschijnlijk niet te weten vooraf, maar ik dacht ik vraag het toch even.

Verder vraag ik me ook af hoe het nou zit met het kruidgewicht van deze cake, is het niet raar dat de 25 shots-versie 468 gr. heeft en dat bij deze 485 gram staat opgegeven? Ik zou dan toch verwachten dat deze een stuk meer heeft eigenlijk. Nou heb ik er zelf niet zo heel veel verstand van dus zou best kunnen dat het gewoon klopt natuurlijk.

Ik vond hem sterk tegenvallen, voor dat geld zou ik eerder die van Bonfire dream works colourfull thundertail 100s nemen

Ik vond hem sterk tegenvallen, voor dat geld zou ik eerder die van Bonfire dream works colourfull thundertail 100s nemen

Dat was vorig jaar neem ik aan? Denk dat ik daar maar eens naar ga kijken dan, want als hij zo tegenvalt is natuurlijk toch zonde van die €40.

Ik heb hem aan mij voorbij laten gaan, het tempo was troosteloos vergeleken met het eerste jaar en de knallen ook minder dus die konden het niet compenseren. Wel jammer.

Back
Bovenaan