China Salute 100 shots [Uitloop]

het is al een tijdje stil rond dit 100 schots knalblok, ik heb hem al een tijdje geleden besteld, omdat ik de combo van witte tails met titanium boeketjes/knallen erg mooi vond, maar was eigenlijk wel benieuwd naar een filmpje of informatie van een demo waar hij geschoten is, of is deze nog helemaal niet geschoten op een demo?

morgen om 11 uur worden de laatste 2 containers gelost en daar zitten ze in
daarom nog niet geschoten.
dit jaar zolaat door ce keuring maar net op tijd.
groeten kees makkelie

bedankt voor je nuttige berichtje kees, nu weten we een beetje hoe en wat , in ieder geval fijn om te horen dat ze op tijd aangekomen zijn om ze dit jaar nog mee te maken hahaha, dan word het de 31e afwachten hoe dit knalblok presteert :)

morgen om 11 uur worden de laatste 2 containers gelost en daar zitten ze in
daarom nog niet geschoten.
dit jaar zolaat door ce keuring maar net op tijd.
groeten kees makkelie

haha, alleen al omdat jij hier post zal ik hem donderdag nog los bij je meenemen :D, jullie hebben ze toch wel in de losse verkoop hea in haarlem?

cimg1865q.jpg
cimg1866f.jpg

ook dit was een toppertje. knallen zijn ietsie zachter als een silver salute, maar ze ontlopen elkaar niet veel. blijft wel in een mooi tempo door rammen. en 100shots is gewoon heerlijk:D

had deze zelf helaas niet gefilmd maar dit was een prachtig knalblok met keiharde knallen en ook nog eens een goede opbouw met een goed tempo zonder saai te worden.

heerlijke klappen die gelijk zijn aan de hardix bakken en de ss van wolff.
ook een goede prijs.

ik vond het een toppertje hoor, ben blij dat ik hem gekocht had, en heb van deze pot genoten, de prijs was goed, de kanallen waren heerlijk, en de witte tails maakten het af, volgend jaar zekers weer ;)

Wij verkochten hem.... staken hem op de laatste verkoopdag voor de zaak af. Gingen er direct een heleboel over de toonbank. Mensen die hem hoorde wilde niet geloven dat het om een legale cake ging!!
:):)

Wij verkochten hem.... staken hem op de laatste verkoopdag voor de zaak af. Gingen er direct een heleboel over de toonbank. Mensen die hem hoorde wilde niet geloven dat het om een legale cake ging!!
:):)

Dit is de beste verkoopmethode......afsteken en dan verkopen.

Dat klopt ronny, dit zelfde heb ik ook ondervonden met wat enkele items die niet liepen. Vervolgens 1 gepakt en afgestoken. 10 min later, schap leeg :D:D

Hier vroegen ze ook of deze knal blokken uit Polen kwam haha, wil volgend jaar wel karton aan schaffen van knal dus word kiezen uit deze, sound barrier of silver salute. :)

Maar als deze 40 euro ps blijft bij de Rijswijkse vuurwerkhal kies ik natuurlijk voor deze. :)

Back
Bovenaan