China Salute 100 shots [Uitloop]

Ik was gister ook op de demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal en ik moet zeggen dat dit toch wel een topper is! Was eerst van plan om 2 Silver Salutes te kopen maar na gisteravond heb ik besloten om deze te nemen in plaats van de Silver Salutes. De knallen waren naar mijn mening even hard als die van de Silver Salute, en je bent nog goedkoper uit ook.

Deze cake, meer schoten dan de secret salute en de secret salute was volgens mij niet goed ontvangen dit jaar...

Welke cake vinden jullie beter deze bak of de secret salute...

Ga dit jaar voor de China Salute 100 als je de kans hebt. Als die presteert zoals op de demo, dan heb je daar meer profijt van. Prijs kwaliteit is wat scherper. Wel zo interessant nu de Secret minder lijkt te presteren dan vorig jaar.

Zojuist twee van deze schatjes gekocht, kon hem helaas niet voor die €34,95 vinden in buurt, maar het is uiteindelijk €39,95 geworden.
Zo is mijn salute cake verzameling voor dit jaar weer goed.

2 x silver salute
2 x secret salute
1 x secret salute salvo
2 x Thunderstruck
2 x Dutch Thunder
2 x China Salute 100

Karton van deze schatjes gekocht :p. Ik ga ze gebruiken voor mijn finale project en ze alle zes tegelijk de lucht in rammen. Lijkt me wel lekker knallen zes van deze prachtblokjes, kan niet wachten :)

Haha dankje! Dat filmpje gaat er zeker komen. Mijn finale project moet er als volgt uit komen te zien: 6x Earcatcher (Bon) tegelijk, 6x China Salute 100 's tegelijk en dan 3x versnelde Secret Salute tegelijk. Dat gaat de buurt wel horen...

Van deze cake had ik er één gekocht. Ik moet zeggen, de klappen zijn hard, het tempo redelijk, maar het kan iets beter naar mijn mening. Zo mag het tempo van mij iets hoger aan het einde, of mijn cake had er geen zin, dat kan ook. Ook waren de klappen jammer genoeg niet de hardste, maar dat komt door de Salute Cake 1 van Schuurmans. Maar voor de prijs vind ik het alsnog een toppertje!

Ik had er 2 van deze en tegelijk afgestoken.
1 ging heel langzaam en de ander ging op een goed tempo. Dat is wel jammer !
De klappen waren goed !!

Ik had er twee, en ik vond ze tegenvallen... de klappen waren niet hard en 1 hield er na het eerste rijtje van 10 al mee op.

Deze viel mij eerlijk gezegd een beetje tegen. Burstknallen waren minder hard en het tempo was te traag voor een 100s blok. Ik begon mij te vervelen tijdens het filmen van dit blokje.
Tempo iets opvoeren en dan zal de burst ook beter tot zijn recht gaan komen.

Blijft in potentie een goede salutebak.

Die van mij duurde ook wel aardig lang!
Wel een toffe bak. Gelijkmatig tempo, schot voor schot en duurt lekker lang. Leuk voor 4 tientjes.

Back
Bovenaan