Sterk aan het twijfelen gebracht ook, vooral die Pleasuredome vond ik echt te gek en nu voor een prima prijs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb nu 3x de crack attack genomen. Ziet er goed uit op film.Dat is vreemd, want vannacht stond ie gewoon op 19,95.
Met daarnaast ook alle andere aangekondigde actieprijzen, plus nog een paar extra!
Dr is sowieso veel pijl op te trekken...op de door hun zelf gemailde afbeelding stond toch echt dat t een actie was vanuit China red helaas doet t grootste deel er niet of nauwelijks aan mee...Erg aanlokkelijk om de Pleasuredome te halen,€95 prima prijs wel. Maar helaas de winkel hier vlakbij heeft hem niet in het assortiment en de 2 volgende dichtstbijzijnde winkel hebben hem wel maar daar is die dan ineens €100 vind dat wel gek als landelijke actie en dan toch verschillende prijzen. Het is maar €5 maar toch psychologisch gaat tie dr nog niet in bij mij.
Maar er staan op de site zelf nog wel een aantal artikelen die de BF-prijzen nog hebben, maar niet meer onder het kopje Black Friday staan, waar ze eerst wel stonden.
Bij mijn dealer helaas ook niet die 20%.. als je 1 van die doosjes wilt hebben die in de aanbieding zitten is het alsnog een lekkere actie toch? geen freakprijzen natuurlijk..Zo interessant is het allemaal niet vindt ik. Hier krijg je namelijk bij de meeste bf acties geen 20 procent gratis vuurwerk naar keuze