China Red Black Friday 2024

Ik wou eigenlijk de crazy dragon voor 20 euro bestellen bij de intratuin in sliedrecht, maar hij staat er daar op voor €40. Jammer hoor.

Ik zie dat er inderdaad wel het nodige veranderd is.
Ik vermoed dat ze een paar hardlopers hebben verwijderd, onder het mom van "die verkopen we toch wel".
Er staan nu daarvoor in de plaats wat DRGN afdankers.
Die stonden er vannacht niet.
Jammer!
Maar er staan op de site zelf nog wel een aantal artikelen die de BF-prijzen nog hebben, maar niet meer onder het kopje Black Friday staan, waar ze eerst wel stonden.
Betreft vooral Wolff artikelen.
Centurion voor 50, Twilight voor 60, en nog een paar.

Erg aanlokkelijk om de Pleasuredome te halen,€95 prima prijs wel. Maar helaas de winkel hier vlakbij heeft hem niet in het assortiment en de 2 volgende dichtstbijzijnde winkel hebben hem wel maar daar is die dan ineens €100 vind dat wel gek als landelijke actie en dan toch verschillende prijzen. Het is maar €5 maar toch psychologisch gaat tie dr nog niet in bij mij.

Hier zie ik de blackhawk weer voor 119.99 staan ipv 99, maar dan wel met 20% gratis vuurwerk. Apart dat iedere Intratuin toch zijn eigen ding doet bij een landelijke actie

Erg aanlokkelijk om de Pleasuredome te halen,€95 prima prijs wel. Maar helaas de winkel hier vlakbij heeft hem niet in het assortiment en de 2 volgende dichtstbijzijnde winkel hebben hem wel maar daar is die dan ineens €100 vind dat wel gek als landelijke actie en dan toch verschillende prijzen. Het is maar €5 maar toch psychologisch gaat tie dr nog niet in bij mij.
Dr is sowieso veel pijl op te trekken...op de door hun zelf gemailde afbeelding stond toch echt dat t een actie was vanuit China red helaas doet t grootste deel er niet of nauwelijks aan mee...

Als reactie daarop citeer ik mezelf maar even..
Maar er staan op de site zelf nog wel een aantal artikelen die de BF-prijzen nog hebben, maar niet meer onder het kopje Black Friday staan, waar ze eerst wel stonden.

Met een beetje geluk vind je dus alsnog wat je zoekt, maar sommige van de landelijke aanbiedingen zijn inderdaad van de site verdwenen.

Zo interessant is het allemaal niet vindt ik. Hier krijg je namelijk bij de meeste bf acties geen 20 procent gratis vuurwerk naar keuze

Zo interessant is het allemaal niet vindt ik. Hier krijg je namelijk bij de meeste bf acties geen 20 procent gratis vuurwerk naar keuze
Bij mijn dealer helaas ook niet die 20%.. als je 1 van die doosjes wilt hebben die in de aanbieding zitten is het alsnog een lekkere actie toch? geen freakprijzen natuurlijk..

Tuinwereld Wijchen heeft nu ook de black friday deals in prijs omhoog gegooid. Blackhawk bijvoorbeeld is nu een paar tientjes duurder

Op de valreep 2x Pleasure Dome meegepakt. Wel even opletten want de Pleasure Dome met artnr 357 is dit jaar ook omgedoopt als Starship met Artnr; 226, kooiloos.

Bij mijn afhaalbon staat duidelijk 357 op, dus neem aan dat ik die dan ook gewoon uitgeleverd krijg. Leest China Red mee om uitsluiting te geven hierop? :) @Mattenfreak

Bedankt! Was eigenlijk uitbesteld, maar helaas toch niet: omlabeling Lion/bulldozer en bunkerblaster voor 107 gemiddeld.

Back
Bovenaan