China Red Black Friday 2024

Alleen apart dat op ELke BF pagina de Grand Crown staat maar nogsteeds voor ā‚¬49,99... niks aan de prijs veranderd. Zou dit een foutje zijn?

Hier gezwicht voor toch een aankoop nog , 1 Apache in de winkelmand gaf deze +-30,- uitzoeken.
Toen gekozen voor de Blackhawk als ā€œgratisā€ artikel welke dus voor nog 30,- minder aan te schaffen was šŸ˜
Uiteindelijk dus 210,- betaald voor deze 2 compounds wat volgens mij niet heel duur is

Hier gezwicht voor toch een aankoop nog , 1 Apache in de winkelmand gaf deze +-30,- uitzoeken.
Toen gekozen voor de Blackhawk als ā€œgratisā€ artikel welke dus voor nog 30,- minder aan te schaffen was šŸ˜
Uiteindelijk dus 210,- betaald voor deze 2 compounds wat volgens mij niet heel duur is

Bij welke winkel heb je dit gekocht! Dat is wel echt een goede deal.

Dan heb ik idd dikke mazzel gehad, wellicht hebben ze t vanmorgen uitgeschakeld want vannacht kreeg je nog uitzoek budget.

In Rosmalen ook met de 20% uitzoeken kunnen bestellen :D

Airbomber in de BF, en dan een Piranha voor 16,-

In Rosmalen ook met de 20% uitzoeken kunnen bestellen :D

Airbomber in de BF, en dan een Piranha voor 16,-

Het lijkt of er verschil is tussen of het onder de rubriek "black friday" of dat winkeliers gewoon de prijs aanpassen.
Bij Rosmalen krijg je over de airbomber wel gratis vuurwerk, maar over de pleasuredome bijv. niet.

Back
Bovenaan