China By Night

Hartstikke leuk pakketje voor in de vooravond op 31dec. Zeker met een leuke korting is het een must have.... dan zijn ze nog geen 10 euro/ps

Heb dit pakket er ook 2 keer bijgenomen.
een keer om de cakes los te schieten,
en een keer om door te lonten met quickfuse .
Voor een kleine 10 euro per pot , zit het met de prijs /kwaliteit wel goed.

Ik zie dat de meesten toch wel wat minder spectaculair vuurwerk willen en meer cakes voor hun budget. Ik denk alleen niet dat je om 0.00 hiermee ook maar een schijntje aandacht mee zult vangen. Ik zelf betaal dan liever wat meer voor kwaliteit: buurtassortiment. Dit pakket is me iets te saai en heeft kleine effecten. Gewoon mijn mening trouwens, als je dit pakket mooi vind dan koop je het :wink:

mvg

Ik zie dat de meesten toch wel wat minder spectaculair vuurwerk willen en meer cakes voor hun budget. Ik denk alleen niet dat je om 0.00 hiermee ook maar een schijntje aandacht mee zult vangen. Ik zelf betaal dan liever wat meer voor kwaliteit: buurtassortiment. Dit pakket is me iets te saai en heeft kleine effecten. Gewoon mijn mening trouwens, als je dit pakket mooi vind dan koop je het :wink:

mvg

Omdat je weinig cakes tegen komt waarvan de prijs onder de 15 euro ligt en die toch zulke effecten hebben. Buurtassortiment heeft misschien grotere boeketten en harde bursts, maar China by Night kost minder en heeft specialere (naar mijn mening mooiere) effecten en kleuren.
Het is maar net waar je van houdt :)
En die aandacht, ik moet heel eerlijk zeggen dat me dat niet zoveel uit maakt. Het is leuk als anderen het ook mooi vinden, maar ik vind het toch het belangrijkst dat ik er zelf van geniet.

mvg

Ik snap wat je bedoelt maar als men geen show gaat schieten dan steek je toch vuurwerk af voor jezelf en toch zeker niet voor een ander,dus aandacht trekken lijkt me niet nodig tenzij je een show wil geven.Ik persoonlijk vind dit een toppakket voor dit geld en daar kan ik zeker van genieten ook al zou ik er geen aandacht mee kunnen trekken.

Just my 2 cents

mvg

Oud en nieuw hoeft ook geen wedstrijd te worden,van kijk mij nou, En kwaliteit is een breed begrip. ik heb zelf voor dit pakket gekozen,omdat het in mijn ogen,gewoon goede effecten zijn. Ook vind ik het een pluspunt dat er weinig crackling in zit. Maarja vuurwerk is net zoals veel dingen,onderdeel in de eeuwige discussie genaamd smaak.

mvg

Maar hoezo is dit dan minder spectaculair vuurwerk? Kijk eens naar wat de gemiddelde Nederlander aan vuurwerk uitgeeft, en dan naar wat die gemiddelde Nederlander voor dat geld aan welk vuurwerk uitgeeft. Die kopen liever een pakket van 70 euro met een paar cakes, fontijnen, kaarsen en vuurpijlen. Die dingen redden het nooit bij zo'n pakket.

Heb dat nooit begrepen, heel vaak komt dat terug, de term aandacht trekken. Zeker figuren met allemaal een heel klein pikkie die zo moeten compenseren.
Ik steek vuurwerk toch echt af omdat ik het mooi vind en wat een ander er van vindt interesseert me bar weinig. just my two cents.

En 6 19 schots voor 77 zonder korting is gewoon niet veel geld.

positief of negatief?

Positief neem ik aan. Heb t pakket toen in mn handen gehad en live gezien bij de demo van Royal zelf. Mooie effecten met maar 1 pot waar de effecten wat kleiner uitvallen. Namelijk die met de spinner vooraf. Verder top pakketje! En zeker voor dat geld de moeite waard.

Maar hoezo is dit dan minder spectaculair vuurwerk? Kijk eens naar wat de gemiddelde Nederlander aan vuurwerk uitgeeft, en dan naar wat die gemiddelde Nederlander voor dat geld aan welk vuurwerk uitgeeft. Die kopen liever een pakket van 70 euro met een paar cakes, fontijnen, kaarsen en vuurpijlen. Die dingen redden het nooit bij zo'n pakket.

het klopt wat je zegt maar wat jejestilo074 zegt kan ik me heel goed in vinden .
want je wilt toch op een bepaalde manier uitdragen dat je een liefhebber bent .
en het is toch al helemaal mooi mee genomen dat naast jij zelf de mensen om je heen ook genoten hebben of niet soms ?? :)
nee echt nu ik bezig ben een lijstje te maken ben ik heel erg nauwkeurig aan het zoeken

Mmet aandacht trekken bedoel ik gewoon een spectakel opbouwen in de lucht. Niet dat ik het puur voor anderen doe. En ik zie dat Koetje al direct mensen in hokjes gaat plaatsen, *fail8

Laatst bewerkt:
Ik heb vernomen van mensen die dit ass. op demo``s gezien hebben afgelopen week dat hij zeer teleurstellend presteerd. Zijn er hier mensen die dat kunnen beamen en is er mischien iemand die hem op film heeft ?

Back
Bovenaan