Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
hoeveel grams potten zijn dit? ik denk dat dit een goede vervanging is voor 't buurtassortiment![]()
hoeveel grams potten zijn dit? ik denk dat dit een goede vervanging is voor 't buurtassortiment![]()
6x 19 schots - 285 gram p/st
Ik zie dat de meesten toch wel wat minder spectaculair vuurwerk willen en meer cakes voor hun budget. Ik denk alleen niet dat je om 0.00 hiermee ook maar een schijntje aandacht mee zult vangen. Ik zelf betaal dan liever wat meer voor kwaliteit: buurtassortiment. Dit pakket is me iets te saai en heeft kleine effecten. Gewoon mijn mening trouwens, als je dit pakket mooi vind dan koop je het
mvg
Ik zie dat de meesten toch wel wat minder spectaculair vuurwerk willen en meer cakes voor hun budget. Ik denk alleen niet dat je om 0.00 hiermee ook maar een schijntje aandacht mee zult vangen. Ik zelf betaal dan liever wat meer voor kwaliteit: buurtassortiment. Dit pakket is me iets te saai en heeft kleine effecten. Gewoon mijn mening trouwens, als je dit pakket mooi vind dan koop je het
mvg
mvg
mvg
Ik denk dat iedereen zich nog gaat verbazen over dit pakket.
positief of negatief?
positief of negatief?
Maar hoezo is dit dan minder spectaculair vuurwerk? Kijk eens naar wat de gemiddelde Nederlander aan vuurwerk uitgeeft, en dan naar wat die gemiddelde Nederlander voor dat geld aan welk vuurwerk uitgeeft. Die kopen liever een pakket van 70 euro met een paar cakes, fontijnen, kaarsen en vuurpijlen. Die dingen redden het nooit bij zo'n pakket.