China By Night

Heb ze gezien in lopik en vond de effecten erg mager zou ze zelf niet aanschaffen
kan je beter wat budget potjes als battle Cape-Town brainiac-dragon enzvoort kopen.

Door de reacties hier ga ik weer twijfelen, waarom valt hij tegen?
Is hij niet hoe die op de film presteerd of is hij in real life gewoon slechter. Voor een pakket van 77,50 wat neerkomt op 12,92 per cake en met leuke korting zelfs 8,40 dat geld is het toch echt wel waard?

Door de reacties hier ga ik weer twijfelen, waarom valt hij tegen?
Is hij niet hoe die op de film presteerd of is hij in real life gewoon slechter. Voor een pakket van 77,50 wat neerkomt op 12,92 per cake en met leuke korting zelfs 8,40 dat geld is het toch echt wel waard?

Heb hem zelf live gezien vind het gewoon een goed pakket en heb hem ook al besteld. :)

Heb ze gezien in lopik en vond de effecten erg mager zou ze zelf niet aanschaffen
kan je beter wat budget potjes als battle Cape-Town brainiac-dragon enzvoort kopen.

heb hem zelf ook besteld en 4 potjes ook gezien in Lopik.
Als stand-alone is het toch te mager denk ik. Ga ze maar doorlonten.

dus ik zal wel spijt krijgen dat ik hem heb gekocht? is het zo erg?

Zo erg als het beweerd wordt is het niet. Ik vind dat er een beetje wordt overdreven. Zelf heb ik dit assortiment gezien bij de Royal Demo, en daar was die gewoon goed te noemen. Omgerekend is het niet duur per cake, en ik meen dat je ook nog eens bij Steenbergen hebt besteld?

De enige cake die wat minder vol is, is die met de spinners vooraf, en daarna een peony. Hij is misschien niet zo vol, maar het effect is erg leuk :)

Zo erg als het beweerd wordt is het niet. Ik vind dat er een beetje wordt overdreven. Zelf heb ik dit assortiment gezien bij de Royal Demo, en daar was die gewoon goed te noemen. Omgerekend is het niet duur per cake, en ik meen dat je ook nog eens bij Steenbergen hebt besteld?

De enige cake die wat minder vol is, is die met de spinners vooraf, en daarna een peony. Hij is misschien niet zo vol, maar het effect is erg leuk :)

Misschien dat die met de spinners wat kleiner uitvalt kwa effect dat kan, maar alsnog voor dat geld de moeite waard.

Die met de crackling is ook prima,de crackling is niet hard maar verder gewoon goed.

Laatst bewerkt:

Ik heb bij steenbergen besteld ja, en met 30 procent korting is het wel goed ja.

Misschieen een projectje hmmm:p

dus ik zal wel spijt krijgen dat ik hem heb gekocht? is het zo erg?

Iedereen die mij inmiddels een beetje kent weet dat ik een zeikerd ben en geen cent teveel wil betalen voor m'n vuurwerk. En dit assortiment is z'n geld absoluut dubbel en dwars waard. Zelfs als je geen korting krijgt!

Ik heb dit pakket gisteren in in de winkel zien staan, wat een kleine cakes! Stuk kleiner dan zijn concurent het Buurtassortiment. Maar dat mag de pret niet drukken, is alleen maar makkelijker met vervoeren!

Ik heb dit pakket gisteren in in de winkel zien staan, wat een kleine cakes! Stuk kleiner dan zijn concurent het Buurtassortiment. Maar dat mag de pret niet drukken, is alleen maar makkelijker met vervoeren!

Grootte maakt niet echt uit, maar zijn ze nou zo klein? of valt het mee, waar ken jehet mee vergelijken?:p

edit:

image

Ik vind ze aardig groot

Laatst bewerkt:
Ik heb dit pakket vandaag opgehaald, hier de netto explosieve massa (NEM) zoals aangegeven op de verpakking:

Dreamland: 267,9 gram kruit
Mystery City: 252,7 gram kruit
Forbidden Memories: 250,8 gram kruit
Ceremony of Fantasy: 229,9 gram kruit
Paradise of Colors: 229,9 gram kruit
Sunshine in Darkness: 229,9 gram kruit

Het totaal is 1,4611 Kilogram kruit

De tubes zijn toch echt 25 mm.

1zqt2lu.jpg

Verder zijn de potten 15 cm hoog en 15,5 cm (maximaal) breed.

EDIT: let op dat deze potten, anders dan de plaatjes, een gouden bovenkant hebben.

Laatst bewerkt:
Goedenavond,

Die bovenkant is inderdaad aangepast

In de 3d plaatjes is het zwart met een logo, dit vonden de chinezen teveel werk, dan moesten ze voor iedere cake een aparte bovenkant maken.

Nu hebben ze een rol waaruit ze kunnen knippen.

Rest van het hele assortiment is zoals we het ontworpen hadden.

Veel plezier ermee,

Groeten,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by Royalfireworks

Dat goud vind ik juist erg mooi, prachtig label!
Heb hier ook een pakketje staan, ben benieuwd op de demo viel hij tegen maar ik heb hem toch gekocht, het is ook geen hoge prijs.

Back
Bovenaan