Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Door de reacties hier ga ik weer twijfelen, waarom valt hij tegen?
Is hij niet hoe die op de film presteerd of is hij in real life gewoon slechter. Voor een pakket van 77,50 wat neerkomt op 12,92 per cake en met leuke korting zelfs 8,40 dat geld is het toch echt wel waard?
Heb ze gezien in lopik en vond de effecten erg mager zou ze zelf niet aanschaffen
kan je beter wat budget potjes als battle Cape-Town brainiac-dragon enzvoort kopen.
dus ik zal wel spijt krijgen dat ik hem heb gekocht? is het zo erg?
Zo erg als het beweerd wordt is het niet. Ik vind dat er een beetje wordt overdreven. Zelf heb ik dit assortiment gezien bij de Royal Demo, en daar was die gewoon goed te noemen. Omgerekend is het niet duur per cake, en ik meen dat je ook nog eens bij Steenbergen hebt besteld?
De enige cake die wat minder vol is, is die met de spinners vooraf, en daarna een peony. Hij is misschien niet zo vol, maar het effect is erg leuk![]()
Zo erg als het beweerd wordt is het niet. Ik vind dat er een beetje wordt overdreven. Zelf heb ik dit assortiment gezien bij de Royal Demo, en daar was die gewoon goed te noemen. Omgerekend is het niet duur per cake, en ik meen dat je ook nog eens bij Steenbergen hebt besteld?
De enige cake die wat minder vol is, is die met de spinners vooraf, en daarna een peony. Hij is misschien niet zo vol, maar het effect is erg leuk![]()
dus ik zal wel spijt krijgen dat ik hem heb gekocht? is het zo erg?
Ik heb dit pakket gisteren in in de winkel zien staan, wat een kleine cakes! Stuk kleiner dan zijn concurent het Buurtassortiment. Maar dat mag de pret niet drukken, is alleen maar makkelijker met vervoeren!