China By Night

Goedenavond,

Die bovenkant is inderdaad aangepast

In de 3d plaatjes is het zwart met een logo, dit vonden de chinezen teveel werk, dan moesten ze voor iedere cake een aparte bovenkant maken.

Nu hebben ze een rol waaruit ze kunnen knippen.

Rest van het hele assortiment is zoals we het ontworpen hadden.

Veel plezier ermee,

Groeten,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by Royalfireworks

Zal zeker wel lukken, ik vind zowel de grootte als kruitinhoud veelbelovend.

Laatst bewerkt:
Dit is absoluuut een top assortiment. De cakes hebben een goede burst,en de uitwerking is in mijn ogen groots.

Ik moet zeggen dat dit assortiment zeker niet slecht is, de kleuren waren zeer helder. Vond persoonlijk wel dat de burst iets harder mocht zijn en de boeketten iets groter. Heb er zelf 53 euro voor betaald, wat een aardig prijsje is voor deze potten, maar ik denk niet dat ik dit voor de adviesprijs zou halen. Er zijn simpelweg betere alternatieven voor het geld.

Filmpje van de forbidden memories:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Vanavond ook dit assortiment de lucht in geschoten. Wij hebben dit pakket gratis gekregen bij onze bestelling. Het is zeker een leuk pakket, maar naar mijn mening niet 0.00 uur waardig. Dit pakket is bij ons dan ook voor 0.00 uur de lucht in gegaan. Cakes zijn wel voor verbetering vatbaar. meer burst en wat grotere effecten. In vergelijking met buurtassortiment van Rubro, komt dit assortiment er een beetje karig bij af ( in tegenstelling tot de andere producten van Royal!!!!

De burstknallen en de effectgrote kunnen inderdaad beter. Ik vond het voor de rest wel een mooi pakket, ook hier heb ik hem voor 00:00 afgestoken.

Voor het geld vind ik het een heel goed pakket. Ik heb hem om half twee afgestoken toen het wat rustiger was. De effecten vond ik soms wat rommellig. Voor de adviesprijs zou ik nog twijfelen maar de 35% korting bij vuurwerkland Steenbergen maakt het goed.

Dit pakket heeft mij goed vermaakt. Met zijn €12,92 per pot waren dit de goedkoopste cakes in mijn uit 16 cakes bestaande collectie. Maar echt goedkoop kwamen ze op mij niet over. Mooie kleuren, grote boeketten. (op de mistery city na dan, maar die vond ik wel erg mooi en origineel!!!) Verder vond ik de afwisseling in dit pakket erg goed. Niet 1 cake leek op de ander, en ik vond ze allemaal mooi. De ene wat mooier dan de ander, maar dat is smaak. Mijn buurvrouw is namelijk erg fan van crackling, en ik niet echt. Zij vond dus de ceremony of fantasy de mooiste, en ik de dreamland. Ik ben een fan van de combinatie goud en blauw.
Dit was voor mij een vervanging voor het buurtassortiment. (die was al vroeg uitverkocht) Volgend jaar wil ik toch weer gaan voor het buurtassortiment, maar als die op is dan word het zeker de china by night.

Had hem zelf ook.Had na een demo al in de gaten dat cakes voor na 12.00 uur niet zwaar genoeg waren voor stand-alone. Heb ze 2x per 3 doorgelont. Ging prima, heb je alsnog 57 schoten voor 39, 00 euro. Neem ze volgend jaar weer.

Sluit mij aan bij Dimple. Na 12en stellen deze alleen niet veel voor tussen al het knalgeweld. Lont je ze door, dan heb je verhoudingsgewijs een goedkoop spektakel!

Had er een karton van en had 3 voor 12 uur afgestoken en 3 ver na 12 uur afgestoken en vind het echt prima potten! 12 euro voor zo'n pot heren laten we dat niet vergeten!

Zelf voor 50,- euro dit pakket aangeschaft en heb hem doorgelont eerst 1, dan 2, en dan 3, erg lekker opbouwend en dat ging goed, was net na 12en en iedereen vond het een erg mooi blok, duurde samen ook zo'n 1,5 minuut wat voor 50,- euro goed te doen is, volgend jaar weer! :)

Had er een karton van en had 3 voor 12 uur afgestoken en 3 ver na 12 uur afgestoken en vind het echt prima potten! 12 euro voor zo'n pot heren laten we dat niet vergeten!

Mja, dat kostten mijn cakes van het buurtassortiment ook, en ik durf tot wel met aan waarheid grenzende zekerheid te verkondigen dat die toch een flink stuk beter presteerden. Maargoed, smaken verschillen uiteraard.:bye:

Mja, dat kostten mijn cakes van het buurtassortiment ook, en ik durf tot wel met aan waarheid grenzende zekerheid te verkondigen dat die toch een flink stuk beter presteerden. Maargoed, smaken verschillen uiteraard.:bye:

Tuurlijk het gras is altijd groener bij de buren maar bekijk deze cake's dan ook eens los van het Buurtassortiment dan ben je echt gewoon dik te vreden hier over hoor.:)

Heb het hele pakketje rond 21:00 de lucht in gejast. Vind het een leuk ding voor in de vooravond maar de burst mist voor mij zeker om het "twaalfuurwaardig" te maken. Effecten spreiden niet goed genoeg. Effectkeuze en kleuren op zichzelf zijn prima, die zou ik zo laten. Mijn tip: dit jaar maar mét kooi produceren.

Ik zou ook voor het buurtassortiment gegaan zijn, maar die was uitverkocht. Dit was zijn vervanger. Qua prijs echt een goed pakket. Is het buurtassortiment echt zoveel beter?

Effecten waren opzich ok, alleen de burst was gewoon te mager. Als deze verbeterd word neem ik ze dit jaar weer. Met betere burst heb je gewoon betere effecten. Buurt assortiment ga ik volgend jaar ook testen.

Had de cakes zelf ook afgelopen jaar en was er zeer te spreken over:) Per stuk stellen de cakes na 12u denk ik niet heel veel voor maar als je een assortiment tegelijk schiet is dat echt wel een spektakel. Dat had ik dus ook gedaan en dat was zeker een succes:p

Back
Bovenaan