elburgersc
VWC lid
Wauw wat een strak label. Hoop dat de uitwerkingen naar behoren zijn en dan bedoel ik een lekkere harde burst en mooie grote uitwerkingen. Dan zeker 1 a 2 karton voor mij...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat een onzin, dit is een openbaar forum en als jij het ergens op hebt gevonden is het nieuws wat jij gewoon kan en mag posten, toch ?
On topic : nieuwe look ziet er erg mooi en strak uit, ben zeer benieuwd of ze verbeterd zijn ten op zichte van vorig jaar aangezien ik ze toen al zeer goed vond tov het jaar weer daar voor.
Wauw wat een strak label. Hoop dat de uitwerkingen naar behoren zijn en dan bedoel ik een lekkere harde burst en mooie grote uitwerkingen. Dan zeker 1 a 2 karton voor mij...
Ik ben ook benieuwd. Zou graag een bevestiging zien van Royal of er dit jaar daadwerkelijk verandering waarneembaar zal zijn. Anders laat ik ze links liggen, want de oude versie vind ik gewoon te matig.
Het label is nagenoeg hetzelfde gebleven hoor. Het enige wat is veranderd, is de bovenkant. Die was voorheen goud, maar nu zilverkleurig.
Mwah als té matig zou ik dit assortiment zeker niet omschrijven. Wat verwacht je dan voor gemiddeld €75,- euro?! Zes 200+ grams batterijen met de uitwerking van de Wolff Dynasty Super 6-19?
Prijs / kwaliteit zit bij dit assortiment wel goed, bij dat van Wolff Dynasty Super 6-19 niet; daar haal ik twee van dit soort assortimenten voor.
Het assortiment is ook zeker prima, maar als ik tussen China by Night en Buurtassortiment XXL, waarbij laatst genoemde 5 euro duurder is in Den Bosch, moet kiezen dan kies ik voor de Buurt XXL.
Vooral in een tijd waarbij een overgang van 15 naar 25 gram is, dan valt de China by Night echt in het niets.
De boeketten zijn niet zo groot als de XXL en dat moet naar mijn mening wel, vooral om 0:00.
De burst moet echt gewijzigd zijn, wil de China by Night nog concurrerend mee doen.
China by Night valt alleen al op door zijn heldere kleuren, dat kan je van BAXXL niet bepaald zeggen.
Staat deze al ergens in de planning om geschoten te worden?
Ik ben ook wel benieuwd naar dit assortiment, misschien dat ik deze er nog bij wil bestellen om in de voor avond weg te schieten.
het nieuwe assortiment voor 59.95,, het proberen waard denken jullie?
grtz..
Bij deze heb ik hem idd maar besteld,, ga ze door lonten zodat ze achter elkaar doorlopen en het assortiment mooi op film komt te staan.