China By Night

Het enige dat aan deze cakes is veranderd is de burst en het papier op de bovenkant. Het formaat blijft gelijk, 19 shots 25mm, 6 in een doos, nu met kooi. Ben zelf zeer benieuwd naar de nieuwe uitwerking.

als ze verbetert zijn zullen ze ook wat duurder worden .
als het goed in de smaak valt heb ik het er wel voor over denk ik .

als ze verbetert zijn zullen ze ook wat duurder worden .
als het goed in de smaak valt heb ik het er wel voor over denk ik .

Dat worden ze ook. Van 77,50/80 naar zo'n 85 euro. Met een goede korting heb je een aantal topcakes in huis. Zie het zo. U Buurtassortiment xxl is met een korting van 30% straks nog steeds 90 euro. Als deze cakes qua burst verbeterd zijn, dan zit je zelfs zonder korting nog onder de prijs van het BA XXL. Om over de 19s set potten van Wolff nog maar te zwijgen.

Lijkt misschien zo op de foto,maar als je ze in het echt ziet zijn ze vet klein.

china_by_night.jpg

Ik ben inderdaad benieuwd naar beelden, of zouden deze tegen gevallen zijn op de china beelden dat we ze daarom nog niet hebben gezien?

Als het goed is, is dus de burst verbeterd en zit het daarom in kooi verpakt. Verrast me positief dat de prijs daarmee niet verhoogd is(zelfde bij de andere FU-cakes waarbij de burst verbeterd zou worden tot kooiverplichting)

edit: nauwelijks verhoogd; zie nu de stijging van €7...lijkt me verantwoord

Ik ben daar ook wel benieuwd naar want er was veel om te doen mbt de burst. Vind het altijd wel belangrijk dat er een lekkere harde burst bij zit. Ff wachten op filmpje.

Lekkere harde burst tot de boeketen er kapot van gaan. Leuk hoor. En las dat er veel te doen was om de prijs tegen over de buurt assortiment. Maar de advies prijs daarvan is wel anderhalf keer zo hoog. En lang niet elke dealer verkoopt die voor 90 euro ;)

Niiiceee, dit waren al toppertjes voor de prijs van 72,- ~ 77,- euro. Ondanks de kleine prijsstijging zijn deze voor mij nog altijd toppers en toch wel een stuk goedkoper dan andere alternatieven.

Deze komt er bij mij dit jaar zeker weer in!

Wat is het toch stil rond dit prachtig product. Ben zo benieuwd wat deze collectie ons brengen gaat. Zijn er wijzigingen qua uitwerking? Het label.
Hoort dit product nu wel of niet in de Fu collectie of is dit een stand-alone.

China by Night 2012 is dit jaar met kooi. De burst zal flink verbeterd zijn. Ook zal de richtprijs hierdoor rond de 85 euro komen te liggen.

Laatst bewerkt:
Nieuwe afbeelding voor de startpost. China by Night 2012.
Zoals eerder vermeld: de nieuwe versie heeft een zilveren bovenkant ipv een gouden.

Bijlagen

• RFC1481_China-by-Night.jpg
    RFC1481_China-by-Night.jpg
    139,5 KB · Weergaven: 0
Enige tijd geleden maakte ik een nieuw topic aan voor deze 2012 versie. Jeroen (RF)pm'de mij dat hij zelf daar voor zou zorgen.

Wat een onzin, dit is een openbaar forum en als jij het ergens op hebt gevonden is het nieuws wat jij gewoon kan en mag posten, toch ?

On topic : nieuwe look ziet er erg mooi en strak uit, ben zeer benieuwd of ze verbeterd zijn ten op zichte van vorig jaar aangezien ik ze toen al zeer goed vond tov het jaar weer daar voor.

Back
Bovenaan