China By Night

Hoi allen

Graag reacgeren op wat er OFFICIEEL door Royal Fireworks wordt gepost!

Alles wat niet onder RF JEROEN gepost wordt is niet officieel en dus gaat t n eigen leven leiden zoals nu.

We posten alles stap voor stap en alles is duidelijk voor 5 december, dus wat je van Royal Fireworks besteld kan je hier vinden of op andere fora's en je krijgt wat je ziet!

Hopen dat het nu duidelijk is.

Fijne dag

Royal Fireworks niet de enige wel de betere!

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

maar komt dit nou ditjaar met kooi in de winkels of is er bij Royal nog een grote (rest/oude) vooraat zodat we daar niet helemaal zeker van kunnen zijn omdat je ook nog de ouden her en der kan krijgen?
of gaat royal alleen nog maar de nieuwe leveren..
Want deze met kooi moet gewoon de BuurdassXXL-Rubro en de Extrem salute-VWTotaal en de Super 6-19 van Wollf met gemak verslaan!

Nou dat betwijfel ik als ik het filmpje ziet die laats gepost is vind ik het boeket van de 1ste cake nogal mager achtig eruit zien.

klopt afgelope jaar was deze nog zonder kooi maar nu zou het als het goed is dus met kooi komen en dus met 2 gr burst wat resulteerd in een groter boeket.. meer stars erbij zou ook aan gewerkt zijn..
Daarom stelde ik hierboven die vraag!

Over versies:

Het kan zijn dat winkeliers nog de oude hebben maar ze zijn eenvoudig te herkennen:
oud is gouden bovenkant
nieuw is zilveren bovenkant

Dat is wat ik er van weet.... correct me iff wrong:wink:

Demo ryal 29-09-12 foto's 550D 188.jpg
Inderdaad is deze jammer genoeg niet geschoten. Neem aan dat de dummy's bij de demo de nieuwe versie is?

Back
Bovenaan