China Böller B - Thunder Crackers

Wat was dit genieten zeg na vele jaren slechte knallers te hebben gehad was dit een en al genot wat helaas maar w jaartje mocht baten. Knal label lont het was allemaal dik in orde vond ik

Man man man wat zijn deze dingen goed !
Man man man wat zonde dat ze “illegaal” zijn :sad:
Man man man we genieten vandaag maar van de laatste pakjes

Zonde dat we dit hier niet meer kunnen kopen. Zijn leuke knallers, knallen prima en snipperen goed. Deed me gelijk weer denken aan de goeie tijd toen we de hele dag kanonslagen aan het stoken waren.

Heerlijk, de BESTE 480 knaller die Nederland gezien heeft sinds de jaren 80. Ook afgelopen oudjaar weer van genoten; gewoon een paar pakjes op een wat rustiger moment van oudejaars avond. Even terug naar de basis van de oudjaar beleving; een rotje van top kwaliteit met goede knal en mooi snipper effect.

480_k.jpg

Heerlijk, de BESTE 480 knaller die Nederland gezien heeft sinds de jaren 80. Ook afgelopen oudjaar weer van genoten; gewoon een paar pakjes op een wat rustiger moment van oudejaars avond. Even terug naar de basis van de oudjaar beleving; een rotje van top kwaliteit met goede knal en mooi snipper effect.

Bekijk bijlage 65382

Ik sluit mij hier volledig bij aan! Al heb ik alleen maar één pakje aangestoken. Ik had maar twee sloffen besteld in 2019. Rustig aan doen.

Ik sluit me hier bij aan paar pakjes van gestookt en van genoten. Eeuwig zonde dat dit maar 1 jaar op de markt is geweest met deze kwaliteit.

Vond het genieten tot de laatste snipper.. had maar slechts 2 pakjes ervan gehad, gekregen van een vriend 2 jaar terug.

Ook de label vond ik heel mooi vormgegeven en dan de lont schitterend :D

Bekijk bijlage 65382

Dat mag toch niet meer? Of was je in Duitsland :shy:
Afijn. Jammer dat de lol maar een jaartje duurde :sad:

Back
Bovenaan