China Böller B - Thunder Crackers

Wat jammer dat we hier dit jaar niet meer van kunnen genieten.

Prachtig label heerlijke geur en die snippers natuurlijk

Zojuist nog maar even wat foto's bekeken van de winkelbezoeken van vorig jaar. Kwam onderstaande foto's tegen en wil die graag met jullie delen.

Vorig jaar enorm uitgekeken naar de China Böllers B. Kon niet wachten om ze met eigen ogen te bewonderen, het licht krakende rode papier in handen te hebben en het heerlijke nostalgische gevoel op te snuiven. Toen ik eenmaal hoorde dat een lokale winkel ze eindelijk binnen had, ben ik dan ook meteen langsgereden. Eenmaal in de bunker mocht ik zelfs een vol karton unboxen. Dat laat ik me natuurlijk geen 2 keer zeggen. Geweldig moment en volop genieten van dit kwalitatief hoogstaand stukje vuurwerk. Ik moest nog even geduld hebben totdat de verkoopdagen waren aangebroken en ik de 2 bestelde sloffen op kon halen. Toen het eenmaal 31 december 18:00 uur was en ik niet veel later een eerste pakje heb afgestoken voelde ik mij weer even het kleine mannetje die voor het eerst een slof Astronauten had, zo blij was ik er mee. Helaas was het genieten maar van korte duur. Desalniettemin kijk ik er met veel plezier op terug en ben ik blij dat ik deze toppers toch nog een keer heb af kunnen steken.

Screenshot_20201127-180002_Gallery.jpg

Screenshot_20201127-180006_Gallery.jpg

Screenshot_20201127-180011_Gallery.jpg

Screenshot_20201127-180016_Gallery.jpg

Screenshot_20201127-180212_Gallery.jpg

Screenshot_20201127-180217_Gallery.jpg

Screenshot_20201128-172153_Gallery.jpg

Even serieus, ik ben nog nooit in een bunker geweest maar wat zou het mij gaaf lijken om daar lekker in rond te neuzen zeg pffff!

Gewoon de geur van al dat karton, dingen bekijken op je gemak, manman, doe maar zo'n bunker

Het is zo jammmer dat het echt jaren heeft moeten duren dat zoiets moois op de markt kwam en dan maar zo kort hebben kunnen afsteken. Zoals hierboven al geschreven je wordt er depri van, en woest!

Dat verbod heeft nog een nadeel dat je als voordeur stoker geen knallers kan strooien of pijltjes kan schieten.

Het is zo jammmer dat het echt jaren heeft moeten duren dat zoiets moois op de markt kwam en dan maar zo kort hebben kunnen afsteken. Zoals hierboven al geschreven je wordt er depri van, en woest!

Ja, mee eens, heb zelf, nog de grijs lont, periode mee gemaakt en snipper effect, eindelijk weer terug, en gelijk ook de laatste jaar, triest is dit :bonk: blij dat ik ze gekocht had gelijk, wat in de opslag, had toen met die astronauten ook moeten doen jaren 80/90, toen maar zo gewoon toen ,en nu bijzonder,

Back
Bovenaan