davidh
VWC Meteoroloog
Zou wel moeten...wordt vervolgd...Is het trouwens de bedoeling dat ze gaan snipperen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zou wel moeten...wordt vervolgd...Is het trouwens de bedoeling dat ze gaan snipperen?
Komop steek er ff een paar af man!!!!
Echt balen dat ik hier niet een paar pakjes van heb kunnen bestellen ...![]()
Van der veen heeft ze ook.
Maar die heeft ook nog de cobra’s op de site staan ...![]()
Ik zou er niet op gokken....Misschien dat ik dat nog even doe. Aan de andere kant, ik kan me haast niet voorstellen dat Katan ze volgend jaar niet weer gaat importeren. Volgens mij zijn ze niet aan te slepen ....
Laten we hopen dat dit levensgevaarlijke knalvuurwerk niet verboden gaat worden![]()
ff met ze bellen/appen dan of ze die op voorraad hebben.
Ik zou er niet op gokken....
Ze zijn echt mooi hoor en spijt krijg je niet, de mooiste grijslonters in vele jaren..ik stond nog net niet met tranen in mijn ogen zeg maar...Nu twijfel ik om er nog 2 extra aan te schaffen bij riezebos David........
Zit te twijfelen om nog een slof of 2 te bestellen. Ze zien er namelijk te mooi uit. En wie weet wat er volgend jaar gaat gebeuren.
Ben er uit vanaaf 2 sloffen bij bestellen en met oud&nieuw extra veel genieten.
En voor iedereen die wil weten hoe deze ongeveer gaan knallen. Zoek naar de fire event B boller uit Duitsland komt voor zover ik weet uit de zelfde fabriek als die van katan en heeft ook 1,5 gram. Snipperen heerlijk en knallen net zo hard als een goede D boller aan de filmpjes en reacties te horen. Ze zitten in het fire event retro collection box samen met de D boller grijslonters.