Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben nog op zoek naar een aantal goede gouden (brocade crown of vergelijkbaar) waaiers als finale, maar bij voorkeur ook wel enigzins betaalbaar. Iemand tips?

Ik heb hulp nodig om de volgende keuze te maken:

optie 1: Furious bullets
optie 2: eins, zwei, drei + Glamour night
optie 3: Shining stars + Glamour night
optie 4: Freestyle tricks
optie 5: High lighter
optie 6: Pocker face

Ik twijfel heel erg. Wat adviseren jullie?

Edit: Ik kan uit 3 optie's kiezen

Laatst bewerkt:
Ik heb hulp nodig om de volgende keuze te maken:

optie 1: Furious bullets
optie 2: eins, zwei, drei + Glamour night
optie 3: Shining stars + Glamour night
optie 4: Freestyle tricks
optie 5: High lighter
optie 6: Pocker face

Ik twijfel heel erg. Wat adviseren jullie?

Ik zou voor optie 7 gaan.
Optie 7: high lighter + shining stars
Kost je maar +/- 4 eu meer :wink:
Gebruik code AARTHOS10OFF en je krijgt nog 10% korting erbovenop. (Kerst kado'tje van mij :D )

Hallohallo, door afstuderen ben ik dit jaar niet toegekomen aan het uitzoeken van het beste van het beste zoals ik voorgaande jaren wel deed. Ik heb dit jaar maar een budget van 100 euro en wil graag een leuk cakeboxje (denk aan iets als de crashbox) van zo'n 50 euro met daarnaast een aantal leuke cakes. Hebben jullie ideeën?

Hallohallo, door afstuderen ben ik dit jaar niet toegekomen aan het uitzoeken van het beste van het beste zoals ik voorgaande jaren wel deed. Ik heb dit jaar maar een budget van 100 euro en wil graag een leuk cakeboxje (denk aan iets als de crashbox) van zo'n 50 euro met daarnaast een aantal leuke cakes. Hebben jullie ideeën?
In Nijverdal staat de Rumble in the Jungle te koop voor 60 euro. Daarnaast zou je een gokje kunnen wagen met een Kiloknaller, Professional Box of een Extreme Gold Explosion. Je weet dan alleen niet wat er in zit.
Het kleinere eigen merk spul was vorig jaar ook erg goed.
En als je boven de 100 koopt krijg je er ook nog een 30mm cake bij.

Mijn vrouw is zwanger van de tweede. En over 5 dagen weten we het geslacht. Ik zie genoeg blauw vuurwerk, maar geen roze. Heeft iemand wellicht een leuk idee ?

Ik zou voor optie 7 gaan.
Optie 7: high lighter + shining stars
Kost je maar +/- 4 eu meer :wink:
Gebruik code AARTHOS10OFF en je krijgt nog 10% korting erbovenop. (Kerst kado'tje van mij :D )

Bedankt voor de kortingscode!
Ik ben vergeten erbij te zetten dat ik uit 3 optie's kan kiezen. En optie 7 lijkt me een hele goeie keuze. Heb ik helemaal niet bij stil gestaan

Voor 100 euro een bestelling plaatsen bij een broekhoff dealer. Nieuwe dubbel defense is dik, Avalanche thunder is dik, de 20sh cakes zijn dik, en de 50mm's zijn dik. Kan alleen maar dik worden!

Afstuderen gelukt?

Hopen dat t een jongetje wordt :wink:

Cafferata heeft pink peony in de showtime lijn. (te koop bij oa knalkeet Rijssen)

Roze zie je ook nog wel eens in fonteinen. Verder een lastig kleurtje! Paars zie je al wat meer zoals in heavy legend 25

Wauw. Thanks allemaal voor de tips! Het wordt of die hierboven of de Colorful peony roze.

Of blauw natuurlijk :D

Bedankt allemaal

okay nu heb ik een x jullie mening nodig:

welke 2 van de 3 optie's zou je kiezen?

optie 1: Amigo st8tment + decibel + 3x big cracker ball (staat in de uitverkoop maar zou eigenlijk niet verkocht mogen worden?)

optie 2: ice cristal + crazy dragon van China red

optie 3: Der Hammer + shining stars + the beast van zena

optie 4 extra: i am fan China red

ik hoor het graag :D

okay nu heb ik een x jullie mening nodig:

welke 2 van de 3 optie's zou je kiezen?

optie 1: Amigo st8tment + decibel + 3x big cracker ball (staat in de uitverkoop maar zou eigenlijk niet verkocht mogen worden?)

optie 2: ice cristal + crazy dragon van China red

optie 3: Der Hammer + shining stars + the beast van zena

optie 4 extra: i am fan China red

ik hoor het graag :D

Amigo en Decibel en nog wat geinigs voor de prijs van de Big balls (die worden idd niet geleverd)

Ice Crystal is ook dik hoor, Der Hammer ook. Moeilijk, wat vind je zelf het mooist?

Ik zit een beetje met zware keuzestress :p

Wie kan mij helpen, ik heb nog zo'n 600 euro te besteden.
Ik heb nu 3 lijstjes liggen:
Keuzestress.png

Zoals jullie zien lopen deze nogal uit elkaar :p

Heeft iemand tips welk lijstje ik het beste kan kiezen? Eventueel wijzigen of dingen door elkaar gooien is ook geen probleem, de meeste importeurs zijn hier wel verkrijgbaar.
Ik kom er nu echt niet meer uit :bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan