dutchspider9
VWC lid
Ik ben nog op zoek naar een aantal goede gouden (brocade crown of vergelijkbaar) waaiers als finale, maar bij voorkeur ook wel enigzins betaalbaar. Iemand tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb hulp nodig om de volgende keuze te maken:
optie 1: Furious bullets
optie 2: eins, zwei, drei + Glamour night
optie 3: Shining stars + Glamour night
optie 4: Freestyle tricks
optie 5: High lighter
optie 6: Pocker face
Ik twijfel heel erg. Wat adviseren jullie?
In Nijverdal staat de Rumble in the Jungle te koop voor 60 euro. Daarnaast zou je een gokje kunnen wagen met een Kiloknaller, Professional Box of een Extreme Gold Explosion. Je weet dan alleen niet wat er in zit.Hallohallo, door afstuderen ben ik dit jaar niet toegekomen aan het uitzoeken van het beste van het beste zoals ik voorgaande jaren wel deed. Ik heb dit jaar maar een budget van 100 euro en wil graag een leuk cakeboxje (denk aan iets als de crashbox) van zo'n 50 euro met daarnaast een aantal leuke cakes. Hebben jullie ideeën?
Ik zou voor optie 7 gaan.
Optie 7: high lighter + shining stars
Kost je maar +/- 4 eu meer
Gebruik code AARTHOS10OFF en je krijgt nog 10% korting erbovenop. (Kerst kado'tje van mij)
Mijn vrouw is zwanger van de tweede. En over 5 dagen weten we het geslacht. Ik zie genoeg blauw vuurwerk, maar geen roze. Heeft iemand wellicht een leuk idee ?
Hallohallo, door afstuderen ben ik dit jaar niet toegekomen aan het uitzoeken van het beste van het beste zoals ik voorgaande jaren wel deed. Ik heb dit jaar maar een budget van 100 euro en wil graag een leuk cakeboxje (denk aan iets als de crashbox) van zo'n 50 euro met daarnaast een aantal leuke cakes. Hebben jullie ideeën?
Mijn vrouw is zwanger van de tweede. En over 5 dagen weten we het geslacht. Ik zie genoeg blauw vuurwerk, maar geen roze. Heeft iemand wellicht een leuk idee ?
Hopen dat t een jongetje wordt![]()
Ik twijfel tussen 3 Fireworks For All boxen:
1. Maximus
2. Proximo
3. Vexillium
Welke adviseren jullie?
Wauw. Thanks allemaal voor de tips! Het wordt of die hierboven of de Colorful peony roze.
Of blauw natuurlijk
Bedankt allemaal
Wauw. Thanks allemaal voor de tips! Het wordt of die hierboven of de Colorful peony roze.
Of blauw natuurlijk
Bedankt allemaal
Of blauw natuurlijk
Bedankt allemaal
okay nu heb ik een x jullie mening nodig:
welke 2 van de 3 optie's zou je kiezen?
optie 1: Amigo st8tment + decibel + 3x big cracker ball (staat in de uitverkoop maar zou eigenlijk niet verkocht mogen worden?)
optie 2: ice cristal + crazy dragon van China red
optie 3: Der Hammer + shining stars + the beast van zena
optie 4 extra: i am fan China red
ik hoor het graag![]()