China Böller B - Thunder Crackers

Ik heb de kleinere versie, 2-1/2 -1/2, maar zo dit lont ging zo snel af, te snel wat mij betreft.

Hoi Bart, dat zijn niet die van katan, die zijn er niet in 2 1/2" x 1/2"; ik denk dat je een oude batch 450 knallers hebt van Original/Zena. En die hebben idd hele snelle lontjes!

Gelukkig gevonden bij de knallende ketel te Almere. Daarvoor Dank.

Voor diegene die nog willen 10+ op voorraad nog.

Mooie rotjes. Goede knal goede snipper factor!
Wordt hier zo gelukkig van!!!
Baal dat ik maar een slofje heb.
Een kant tekening.
Voorzichtig gooien want anders heb je snel weigeraars.

Heb zelf ook maar 1 slof, zal een paar proberen maar heb ze puur voor de heb. Ze zijn eigenlijk te mooi om af te steken..

Heb zelf ook maar 1 slof, zal een paar proberen maar heb ze puur voor de heb. Ze zijn eigenlijk te mooi om af te steken..
Same here. Ben nie meer zo van het rotjes strooien en heb er toch altijd alsnog te veel :D Dus dit gaat ook met een paar pakjes per jaar genieten :)

Zeer blij met het slof dat ik heb. Zeer benieuwd hoe ze knallen, maar de filmpjes zien er top uit hoor. Wat een kwaliteit heeft Katan hier mee in huis gehaald.

Al een stuk of 10 afgestoken hiervan ook vergeleken met de goede 2 grams Colpo Thunder en hij gaat minstens even hard en vaak zelfs harder. Tel daarbij de enorme berg snippers en het grijze lont op en ik durf met zekerheid te zeggen dat dit de beste Nederlandse knaller is van deze eeuw. Hulde aan Katan!

Back
Bovenaan