Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die prijs.. nee toch,![]()
En voor die prijs is zelfs op de letters nog bezuinigd!
Lesli dan waarschijnlijk hèNet over de grens 90 euro. Waar blijft die 70 euro hangen?
Net over de grens 90 euro. Waar blijft die 70 euro hangen?
Die zijn duidelijk hetzelfde. De een kost in Duitsland (ik heb willekeurig even gezocht) 89 euro. De Chilean Guinea kost in NL door de bank genomen 160 euro. Ik heb even geen woorden voor wat ik hier nog van moet vinden. Laten we het erop houden dat het voor mij een reden is om Luypaers per definitie links te laten liggen. Want dit prijsverschil voor exact hetzelfde product laat zich nauwelijks op een begrijpelijke manie verklaren.
Dat is exact wat ik overal aan het verkondigen ben, dat het gewoon niet kan kloppen. Sowieso had ik als voorbeeld een product genomen dat Zena Belgie verkocht. Weet even niet welk product het was, maar het werd hier in Nederland voor een gemiddelde prijs van 15 euro verkocht en Zena vroeg er 33 euro voor, dit terwijl ze het van de Nederlandse importeur hebben. Hoe kan het dan in NL 15 euro kosten en bij hun 33 euro? Maar andersom geldt het ook natuurlijk, dan is iets in Belgie weer een stuk goedkoper dan in Nederland, terwijl het van dezelfde importeur afkomt. Dus ergens in de chain wordt een spelletje gespeeld.