Chilean Guina

Heeft iemand deze afgelopen jaar geschoten? Erg benieuwd naar de (prijs / kwaliteit) ervaring(en).

Die zijn duidelijk hetzelfde. De een kost in Duitsland (ik heb willekeurig even gezocht) 89 euro. De Chilean Guinea kost in NL door de bank genomen 160 euro. Ik heb even geen woorden voor wat ik hier nog van moet vinden. Laten we het erop houden dat het voor mij een reden is om Luypaers per definitie links te laten liggen. Want dit prijsverschil voor exact hetzelfde product laat zich nauwelijks op een begrijpelijke manie verklaren.

Lesli toeslag.

In deze video van sven en koen komt hij langs op 21.00
https://youtu.be/ohH2eban5HU

Super mooie kleuren, maar helaas bizar duur.

Deze komt echt uitstekend over zeg, heel mooi uitgewerkt.

Dat gezegd hebbende is de prijs/kwaliteitsverhouding echt schaamteloos. Wilde zelf tijdens de losse verkoopdagen wat bijkopen en vanwege de schaarste heb ik hem heel even overwogen. Maar kom op, €160,- voor 1000 gram kruit... Dat is echt krankzinnig, hoe goed de kwaliteit ook is.

Overigens staat hij nu een stuk scherper bij vuurwerkstaffel. Voor mij persoonlijk nog steeds te duur.

Laatst bewerkt:
Lesli toeslag.

Je vergeet de Original-toeslag. Luypaers is van ZENA België, oftewel Original, en importeren het via Funke DE. Original bepaalt wat er via Lesli in NL wordt aangeboden, in welke hoeveelheid en welke prijzen. En Original moet ook wat verdienen. Er blijft dus meerdere keren wat extra's aan de stok hangen: Funke DE moet wat verdienen, net zoals Original, Lesli en de NL-winkelier. De netto verkoopprijs wordt dan ook fors hoger net zoals het BTW-bedrag. En al die schakels maken kosten voor transport, opslag, handling, enz. Dat maakt het er ook niet goedkoper op.

Onze winkel zit bij Arnhem dus relatief vlakbij de Duitse grens. Desondanks hebben we nog een behoorlijk aantal van dit artikel verkocht. Hadden we eerlijk gezegd niet verwacht.

Twijfel nog wel enorm. Ik vind dit een fantastische bak maar die prijs ook fantastisch hoog, zeker voor een 72s bak. Al lijkt me een lagere prijs dan 125 ook weer een utopie.

Iemand die mezelf kan helpen overtuigen dat 125 een absoluut minimum prijs gaat zijn ;)?

Twijfel nog wel enorm. Ik vind dit een fantastische bak maar die prijs ook fantastisch hoog, zeker voor een 72s bak. Al lijkt me een lagere prijs dan 125 ook weer een utopie.

Iemand die mezelf kan helpen overtuigen dat 125 een absoluut minimum prijs gaat zijn ;)?

Nu ergens gevonden voor €119,95 :bonk:

Ik vraag mij af welk filmpje overtuigend genoeg is om hier 80,- voor uit te geven, laat staan 120,-:bonk:

Filmpje van dit jaar toen ik er 3 van tegelijk heb mogen aanschouwen toen ik daar hielp met de opbouw van de shows.

Eerst 18 seconden is het laatste stuk van 3x Black Panther dan van 18 tot ongeveer 1 minuut zie je 3x de Chilean Guinea daarna 3x de Fistfull of Gold van Funke tot 1:45

Belangrijk detail, de cakes staan hier op hoogwerkers op zo'n 10 meter hoogte dus in de straat een als het goed is beter beeld.

Back
Bovenaan