(forumgame) Vuurwerkstok 3.0!

Ik heb de locatie gevonden denk dat ik er het weekend langs kom dan zal ik even kijken. Mits niemand me voor is natuurlijk ;)

Het is dat het echt te ver is anders was ik er wel heen gereden. Hoop niet dat de gemeente ondertussen keer met een kantenmaaier aan de gang is gegaan rondom de borden :p

Tof! Hopelijk komt er weer wat leven in de stok, maar bij Magnum zit dat wel goed :handsup:

Vuurwerkstok Magnum-style: win gave prijzen!!

Ladies and Gentlemen... We got him!!

We hielden de Vuurwerkstok al een tijd in de gaten maar het viel ons op dat er niet echt veel beweging meer in zat. En dus hebben wij 'm maar even opgepikt:

Natuurlijk gaan we 'm weer ergens verstoppen. We houden ons daarbij niet helemaal aan de originele spelregels want zo'n gaaf spel verdient het om wat extra aandacht te krijgen. We gaan er vanuit dat jullie dit niet echt een probleem zullen vinden want... we gaan er een setje gave prijzen aan hangen en daar mag best wat extra's voor gedaan worden, toch?

Wat kun je winnen?
Naast de eeuwige roem die al een aantal jaren hoort bij het vinden van de VWC Vuurwerkstok gaan wij vanuit Magnum Vuurwerk de vinder blij maken met 2 extra prijzen:

Zoals je in het Bezoekverslag hebt kunnen lezen gaat onze Demo door. Als Corona spelbreker wordt, dan alleen met een select gezelschap en de vinder krijgt van ons 2 exclusieve toegangskaarten voor die avond cadeau. Jij bent er dan dus zowieso bij!

Maar dat is nog niet alles: in het Facebook-topic heb je een foto voorbij zien komen van onze nieuwe Havana Compound Box. Ook die krijgt de vinder van ons cadeau. Je ziet 'm hier: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...-op-facebook&p=1158276&viewfull=1#post1158276

Wat moet je ervoor doen?
De spelregels voor de Vuurwerkstok blijven natuurlijk hetzelfde: degene die 'm al eerste vindt maakt een foto en plaatst die hier in dit topic. Wij nemen dan contact met je op want jij bent dan de winnaar van onze prijzen. Jij verstopt de stok vervolgens weer zoals het in de spelregels staat.

Alleen gaan we nu eerst een tussenstap maken: de komende dagen gaan we jullie hier een aantal hints geven in welke plaats wij de Vuurwerkstok hebben verstopt. We doen dat met verschillende afbeeldingen en eindigen met het bekende plaatsnaambord en een foto van de omgeving daarvan. Natuurlijk hebben we dat niet al te makkelijk gemaakt dus wees scherp en op je hoede... :D

Na elke hint kun je hier in dit topic met de andere leden delen waar jij denkt dat de stok zou kunnen liggen. We zijn benieuwd! De eerste hint:

Ajax.jpg

Good Luck and Welcome to our WCKD World!!

Tof hoor Magnum, dat jullie de stok nieuw leven in blazen! Benieuwd wie jullie blij gaan maken met die dikke box!

Tip: Noem de afbeeldingen niet zoals de hint is :wink:

Tof gedaan! Mooie prijzen. Ben benieuwd waar de stok komt te liggen. Succes iedereen!

Wat gaaf om jullie enthousiasme te zien. Zal mooi zijn als dit weer het zetje is om de vuurwerkstok het land door te laten gaan. Hele toffe prijzen weer! Ik hoop dat het nu wat langer duurt voordat men de juiste locatie heeft kunnen achterhalen. Laat het speuren maar beginnen, succes!

Misschien een domme vraag maar is de stok nu gevonden door Magnum in Sneek of daar verstopt?

Back
Bovenaan