Century Show XXL *NIEUW 2025*

Tja, hele volksstammen laten zich naaien door centerpars en landal in het hoogseizoen.

Applefielen laten zich naaien met elke telefoon met een nieuw cijfertje erachter.

Albert Heijn en Jumbo lusten er ook pap van.

Als ik alles zou laten gebeuren, zou ik toch een aardige schrale aars hebben.

Gelukkig is er in veel situaties nog keus en is het vrijwillig. Vakantie in het hoogseizoen daarentegen wordt nagenoeg onmogelijk gemaakt (voor een acceptabel bedrag).

Tja, hele volksstammen laten zich naaien door centerpars en landal in het hoogseizoen.

Applefielen laten zich naaien met elke telefoon met een nieuw cijfertje erachter.

Albert Heijn en Jumbo lusten er ook pap van.

Als ik alles zou laten gebeuren, zou ik toch een aardige schrale aars hebben.

Gelukkig is er in veel situaties nog keus en is het vrijwillig. Vakantie in het hoogseizoen daarentegen wordt nagenoeg onmogelijk gemaakt (voor een acceptabel bedrag).
ga zelf altijd vol los op de black Friday deals van iedere aanbieder 😂 :thumbup::thumbup: en koop mijn bankstellen ook bij seats en sofa's uiteraard ,en tv's koop ik uiteraard met de vakantiegeld aanbiedingen !!!:bonk:;)

Mwah, als je weet dat de gemiddelde besteding iets boven de 100 euro ligt, dan weet je dat deze doos voor 95% van de consument boven budget ligt. Die klant komt gewoon de winkel binnen, denkt 'goh, dat is een dure doos' en kiest vervolgens iets uit de 150 artikelen die wel in zijn budget passen. Weer een tevreden klant. Zonder quasi-emotioneel tegen elkaar op te bieden wie het hardst waarin genomen wordt (apart..?), tenzij ze net een wilde nacht hebben gehad natuurlijk.

Tsja, iedereen beleeft het op z'n eigen manier zullen we maar zeggen.

En als winkelier ben je blij als je er hiervan een stuk of 5 verkoopt. Als je er 100 inkoopt en er daarna mee blijft zitten, dan mankeert er iets aan je ondernemerskwaliteiten :)

skipperdiskopskapskup. Liever te duur dan niet te koop, maar in dit geval echt te duur voor een standaardbak. Als ie volledig 30mm was geweest, was het nog te overwegen.

Kan een importeur op het forum uitleggen waarom iedereen vorig jaar riep: "Het gaat allemaal goedkoper worden zonder kooi". En nu allemaal echt teringachterlijke prijzen hebben?

Bedankt voor de reactie alvast.

Mwah, als je weet dat de gemiddelde besteding iets boven de 100 euro ligt, dan weet je dat deze doos voor 95% van de consument boven budget ligt. Die klant komt gewoon de winkel binnen, denkt 'goh, dat is een dure doos' en kiest vervolgens iets uit de 150 artikelen die wel in zijn budget passen. Weer een tevreden klant. Zonder quasi-emotioneel tegen elkaar op te bieden wie het hardst waarin genomen wordt (apart..?), tenzij ze net een wilde nacht hebben gehad natuurlijk.

Tsja, iedereen beleeft het op z'n eigen manier zullen we maar zeggen.

En als winkelier ben je blij als je er hiervan een stuk of 5 verkoopt. Als je er 100 inkoopt en er daarna mee blijft zitten, dan mankeert er iets aan je ondernemerskwaliteiten :)

klopt als een bus man ,en gelukkig is er markt genoeg voor dat segment ook. wij hier als freaks/liefhebbers die ver boven die bedragen uitgeven redeneren anders uiteraard ,qua uitgave en verwachtingspatroon ,gun en hoop dat je een mooi seizoen qua verkoop gaat beleven ,maar mijn mening richting wolff als importeur blijft vooralsnog (helaas) teleurgesteld zowel qua producten als qua prijs ,hopende op je begrip wens ik jullie uiteraard net als iedere wolff verkoper een top jaar toe !!!

Wat een pareltje, helemaal mijn smaak! De prijs is even slikken maar aangezien het een adviesprijs is zal deze in de freakacties al wat gunstiger uitvallen. Ik ben blij dat importeurs het nog aandurven om zoiets op de markt te zetten, niet voor ieders budget maar wel een heel andere klasse dan die bergen met dertien in een dozijn producten die voorbijkomen.

Ik snap al die negatieve reacties dan ook niet, er wordt tenslotte ook genoeg betaald voor bijvoorbeeld Riakeo en Funke, ook vorig jaar toen iedereen nog twijfelde over de kwaliteit van Riakeo.

Wat een pareltje, helemaal mijn smaak! De prijs is even slikken maar aangezien het een adviesprijs is zal deze in de freakacties al wat gunstiger uitvallen. Ik ben blij dat importeurs het nog aandurven om zoiets op de markt te zetten, niet voor ieders budget maar wel een heel andere klasse dan die bergen met dertien in een dozijn producten die voorbijkomen.

Ik snap al die negatieve reacties dan ook niet, er wordt tenslotte ook genoeg betaald voor bijvoorbeeld Riakeo en Funke, ook vorig jaar toen iedereen nog twijfelde over de kwaliteit van Riakeo.
Riakeo had productievideo's en had het jaar daarvoor al in België zn kwaliteiten bewezen. Evenals Funke, altijd stabiel, en Malte is altijd eerlijk over de producten.

Laat al die kooiloze producten zo eerst maar eens op een demo-avond hun ding doen.

Qua effecten niet erg boeiend, al is de v-shape met gouden tails en rode sterren erg mooi. Er zitten volgens mij ook maar 2 rijen 30mm in. Over de prijs zal ik zwijgen, anders ben ik weer te negatief

serieus ?? belachelijk gewoon ,als ik het zo bekijk zijn alleen de oude producten van wolff nog leuk mits je ze voor een redelijke prijs nog kan vinden , ze schoten zichzelf naar mijn idee al in de voet met de belachelijke prijzen voor de elitemark lijn en blijkbaar hebben ze er niets van geleerd of aangetrokken en gewoon pakken wat je kan pakken als bedrijfsstrategie ingevoerd ,zie mezelf niets nieuws kopen van wolff dit jaar !!!!
Daar geloof ik niets van Harry. Dit is geen challenge😜

Je kan dit met alle respect toch niet vergelijken met funke of riakeo??

Back
Bovenaan