BENZ
VWC lid
Nam net een hap van mijn eten... kwam bijna mijn neus uitJa als je hem in je handen houd schijnt die helemaal kickuh te zijn![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nam net een hap van mijn eten... kwam bijna mijn neus uitJa als je hem in je handen houd schijnt die helemaal kickuh te zijn![]()
ga zelf altijd vol los op de black Friday deals van iedere aanbiederTja, hele volksstammen laten zich naaien door centerpars en landal in het hoogseizoen.
Applefielen laten zich naaien met elke telefoon met een nieuw cijfertje erachter.
Albert Heijn en Jumbo lusten er ook pap van.
Als ik alles zou laten gebeuren, zou ik toch een aardige schrale aars hebben.
Gelukkig is er in veel situaties nog keus en is het vrijwillig. Vakantie in het hoogseizoen daarentegen wordt nagenoeg onmogelijk gemaakt (voor een acceptabel bedrag).
Als jij zo vaak TV's moet kopen, zou ik toch eens een duurder/degelijker apparaat overwegentv's koop ik uiteraard met de vakantiegeld aanbiedingen !!!![]()
nee man is leeftijd gerelateerd ,weiger om aan de bril te gaan dus koop gewoon ieder jaar /2 jaar een grotere tvAls jij zo vaak TV's moet kopen, zou ik toch eens een duurder/degelijker apparaat overwegen![]()
Mwah, als je weet dat de gemiddelde besteding iets boven de 100 euro ligt, dan weet je dat deze doos voor 95% van de consument boven budget ligt. Die klant komt gewoon de winkel binnen, denkt 'goh, dat is een dure doos' en kiest vervolgens iets uit de 150 artikelen die wel in zijn budget passen. Weer een tevreden klant. Zonder quasi-emotioneel tegen elkaar op te bieden wie het hardst waarin genomen wordt (apart..?), tenzij ze net een wilde nacht hebben gehad natuurlijk.
Tsja, iedereen beleeft het op z'n eigen manier zullen we maar zeggen.
En als winkelier ben je blij als je er hiervan een stuk of 5 verkoopt. Als je er 100 inkoopt en er daarna mee blijft zitten, dan mankeert er iets aan je ondernemerskwaliteiten![]()
dat noemen ze bij wolff het trek me leeg effectDoe eens gek: iemand die weet hoe dat effect heet op 0:55?
Hoppa en daar ging mijn eten...dat noemen ze bij wolff het trek me leeg effect![]()
![]()
Riakeo had productievideo's en had het jaar daarvoor al in België zn kwaliteiten bewezen. Evenals Funke, altijd stabiel, en Malte is altijd eerlijk over de producten.Wat een pareltje, helemaal mijn smaak! De prijs is even slikken maar aangezien het een adviesprijs is zal deze in de freakacties al wat gunstiger uitvallen. Ik ben blij dat importeurs het nog aandurven om zoiets op de markt te zetten, niet voor ieders budget maar wel een heel andere klasse dan die bergen met dertien in een dozijn producten die voorbijkomen.
Ik snap al die negatieve reacties dan ook niet, er wordt tenslotte ook genoeg betaald voor bijvoorbeeld Riakeo en Funke, ook vorig jaar toen iedereen nog twijfelde over de kwaliteit van Riakeo.
Tja wat is het... Brocade Crackling Coco w/ red white strobe. Achtig ietsDoe eens gek: iemand die weet hoe dat effect heet op 0:55?
Coco ga ik voor!Tja wat is het... Brocade Crackling Coco w/ red white strobe. Achtig iets
Daar geloof ik niets van Harry. Dit is geen challengeserieus ?? belachelijk gewoon ,als ik het zo bekijk zijn alleen de oude producten van wolff nog leuk mits je ze voor een redelijke prijs nog kan vinden , ze schoten zichzelf naar mijn idee al in de voet met de belachelijke prijzen voor de elitemark lijn en blijkbaar hebben ze er niets van geleerd of aangetrokken en gewoon pakken wat je kan pakken als bedrijfsstrategie ingevoerd ,zie mezelf niets nieuws kopen van wolff dit jaar !!!!
Helemaal mee eens!!Wat een negativiteit omtrent de prijs. Spijtig allemaal
Je kan dit met alle respect toch niet vergelijken met funke of riakeo??Wat een pareltje, helemaal mijn smaak! De prijs is even slikken maar aangezien het een adviesprijs is zal deze in de freakacties al wat gunstiger uitvallen. Ik ben blij dat importeurs het nog aandurven om zoiets op de markt te zetten, niet voor ieders budget maar wel een heel andere klasse dan die bergen met dertien in een dozijn producten die voorbijkomen.
Ik snap al die negatieve reacties dan ook niet, er wordt tenslotte ook genoeg betaald voor bijvoorbeeld Riakeo en Funke, ook vorig jaar toen iedereen nog twijfelde over de kwaliteit van Riakeo.