Century Show XXL *NIEUW 2025*

Ik vind persoonlijk veel van de reacties hier best vreemd.
Toen wij met drie man bij wolff waten drie week terug, waren wij alle drie zeer verrast door deze box in positieve zin.
Ja het is misschien niet een box waar een liefhebber als ons op zit te wachten, maar voor de gemiddelde consument is dit gewoon een dikke prima box. Die ik ook gewoon goed over te toonbank zal zien gaan tijdens de verkoopdagen.
Maar de reacties over dat wolff zijn zakken nog even wil vullen en zijn dealers een oor aan naait vind ik echt wel te ver gaan.

Ik doe al ruim 30 jaar zaken met Wolff en als er 1 importeur is die het goed voor heeft met zijn dealers is het Wolff wel.

Als een artikel niet in jouw straatje past omdat de prijs niet iets is of niet jouw soort box is, prima ieder zijn ding maar om dan een importeur daarom te gaan afvallen, das niet oke.

Zo, even 3 pagina’s doorgeploegd waar hoofdzakelijk een handjevol leden helemaal los gaan op de prijs. Ik dacht, dit wordt het product van het jaar met al 3 pagina’s aan reacties. Wat een deceptie haha. Over het algemeen weet ik na één post ook al wel wat iemand ervan vind😉 No hard feelings overigens hoor😉

Maar wat een dikke bak dit, hier houd ik echt wel van. Eens een keer geen bak met alleen standaard effecten. Deze blijft mij van begin tot eind boeien. Ok, prijs is fors, maar ondanks dat is dit er wel eentje die ik in de gaten ga houden!

Ik lees maar een paar personen zich negatief uitspreken. Waaronder sommigen heel erg negatief in meerdere comments.

Prachtig doosje vuurwerk. Helaas buiten mijn budget.
Genoeg Wolff om uit te kiezen.
Nou precies dat dus!! Onder vrijwel ieder product het zelfde gedram.
Erg jammer want volgens mij hebben we ons portie negativiteit in April al meer dan voldoende gehad.

Laten we blij zijn dat het überhaupt nog kan dit jaar en dr gewoon een feestje van maken die laatste keer...

Riakeo had productievideo's en had het jaar daarvoor al in België zn kwaliteiten bewezen. Evenals Funke, altijd stabiel, en Malte is altijd eerlijk over de producten.

Laat al die kooiloze producten zo eerst maar eens op een demo-avond hun ding doen.
Volgens mij was ik toch echt niet de enige die sceptisch was over Riakeo voor NL (via Lesli) ondanks de bewezen kwaliteit van de producten voor BE. En ik ben een groot fan van Funke maar ook daar zijn producten bij geweest waarvan de prijs-kwaliteitverhouding scheef ging omdat de kwaliteit tegenviel, als Malte aangeeft dat de kwaliteit niet naar z'n zin is wordt de prijs daar niet lager van.

Je kan dit met alle respect toch niet vergelijken met funke of riakeo??
Funke en Riakeo waren slechts voorbeelden van merken die producten voeren in dezelfde prijsklasse en daarboven. Wat ik aan wilde geven is dat kwaliteit en originaliteit best wat meer mogen kosten.

Wat ik vooral wilde zeggen is dat ik het een mooi product vind. Iedereen weet dat we nooit de adviesprijs betalen en dat de freakprijs dus een stuk lager zal liggen. Of je het er voor over hebt kun je alleen zelf bepalen. Persoonlijk koop ik in ieder geval liever één zo'n box dan twee doorsnee boxen die je na het stoken ook direct weer vergeten bent.

Volgens mij was ik toch echt niet de enige die sceptisch was over Riakeo voor NL (via Lesli) ondanks de bewezen kwaliteit van de producten voor BE. En ik ben een groot fan van Funke maar ook daar zijn producten bij geweest waarvan de prijs-kwaliteitverhouding scheef ging omdat de kwaliteit tegenviel, als Malte aangeeft dat de kwaliteit niet naar z'n zin is wordt de prijs daar niet lager van.

Funke en Riakeo waren slechts voorbeelden van merken die producten voeren in dezelfde prijsklasse en daarboven. Wat ik aan wilde geven is dat kwaliteit en originaliteit best wat meer mogen kosten.

Wat ik vooral wilde zeggen is dat ik het een mooi product vind. Iedereen weet dat we nooit de adviesprijs betalen en dat de freakprijs dus een stuk lager zal liggen. Of je het er voor over hebt kun je alleen zelf bepalen. Persoonlijk koop ik in ieder geval liever één zo'n box dan twee doorsnee boxen die je na het stoken ook direct weer vergeten bent.
Lang leve de vrije keuze idd,ieder zijn ding, voorkeur én budget!! En dat we er nog lekker als oude wijfen over kunnen kibbelen/discuseren is een bonus toch 😉😇🤣

Ik vind 'm echt vet, zeker die silver coconut effecten op 1:08 en nog iets verderop ook! Dat lijkt heel veel op die laatste cake van de EMC waar veel enthousiast over zijn. Erg gevarieerd, maar ook een paar flauwe stukjes.

Ik vind hem nog best aardig op film, voor 25mm. Ik kan niet zien welke shots 30mm zijn, denk de laatste paar, maar verder zie je weinig verschil. De Riakeo vibes snap ik wel, sommige stukjes doen daar aan denken :).

Back
Bovenaan