harry janssen
VWC lid
Nee, gaat om prijs/kwaliteit verhouding én die is naar mijn bescheiden mening zeg ik er maar weer bij aardig scheefWat een negativiteit omtrent de prijs. Spijtig allemaal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee, gaat om prijs/kwaliteit verhouding én die is naar mijn bescheiden mening zeg ik er maar weer bij aardig scheefWat een negativiteit omtrent de prijs. Spijtig allemaal
Oh, ik ga er altijd bovenop zitten. Da’s helemaal een onvergetelijke ervaringJa als je hem in je handen houd schijnt die helemaal kickuh te zijn![]()
Aleen jij kan daar nog het verschil in maken janDaar geloof ik niets van Harry. Dit is geen challenge![]()
Idd, hooguit de overkill aan willows hahaJe kan dit met alle respect toch niet vergelijken met funke of riakeo??
Nou precies dat dus!! Onder vrijwel ieder product het zelfde gedram.Ik lees maar een paar personen zich negatief uitspreken. Waaronder sommigen heel erg negatief in meerdere comments.
Prachtig doosje vuurwerk. Helaas buiten mijn budget.
Genoeg Wolff om uit te kiezen.
Volgens mij was ik toch echt niet de enige die sceptisch was over Riakeo voor NL (via Lesli) ondanks de bewezen kwaliteit van de producten voor BE. En ik ben een groot fan van Funke maar ook daar zijn producten bij geweest waarvan de prijs-kwaliteitverhouding scheef ging omdat de kwaliteit tegenviel, als Malte aangeeft dat de kwaliteit niet naar z'n zin is wordt de prijs daar niet lager van.Riakeo had productievideo's en had het jaar daarvoor al in België zn kwaliteiten bewezen. Evenals Funke, altijd stabiel, en Malte is altijd eerlijk over de producten.
Laat al die kooiloze producten zo eerst maar eens op een demo-avond hun ding doen.
Funke en Riakeo waren slechts voorbeelden van merken die producten voeren in dezelfde prijsklasse en daarboven. Wat ik aan wilde geven is dat kwaliteit en originaliteit best wat meer mogen kosten.Je kan dit met alle respect toch niet vergelijken met funke of riakeo??
Lang leve de vrije keuze idd,ieder zijn ding, voorkeur én budget!! En dat we er nog lekker als oude wijfen over kunnen kibbelen/discuseren is een bonus tochVolgens mij was ik toch echt niet de enige die sceptisch was over Riakeo voor NL (via Lesli) ondanks de bewezen kwaliteit van de producten voor BE. En ik ben een groot fan van Funke maar ook daar zijn producten bij geweest waarvan de prijs-kwaliteitverhouding scheef ging omdat de kwaliteit tegenviel, als Malte aangeeft dat de kwaliteit niet naar z'n zin is wordt de prijs daar niet lager van.
Funke en Riakeo waren slechts voorbeelden van merken die producten voeren in dezelfde prijsklasse en daarboven. Wat ik aan wilde geven is dat kwaliteit en originaliteit best wat meer mogen kosten.
Wat ik vooral wilde zeggen is dat ik het een mooi product vind. Iedereen weet dat we nooit de adviesprijs betalen en dat de freakprijs dus een stuk lager zal liggen. Of je het er voor over hebt kun je alleen zelf bepalen. Persoonlijk koop ik in ieder geval liever één zo'n box dan twee doorsnee boxen die je na het stoken ook direct weer vergeten bent.
Je hebt ineens een budget? Dat was niet de afspraak...Ik lees maar een paar personen zich negatief uitspreken. Waaronder sommigen heel erg negatief in meerdere comments.
Prachtig doosje vuurwerk. Helaas buiten mijn budget.
Genoeg Wolff om uit te kiezen.