Celebrity Fountain

titanium

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 03846
Artikelnaam: Celebrity fountain
Netto kruitgewicht: 135 gram
Aantal schoten: 4 schoten
Effectomschrijving: Grote, kleurrijke fontein met meer dan 1 minuut brandtijd.
Tijdsduur: 70 sec.
Stijghoogte: 2-4 meter
Kartoneenheid: 12
Adviesprijs: €14,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkplanet.nl

03846_celebrity_fountain.jpg

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Leuke fontein voor de avond! Had een mooie 1+1 deal te pakken, dus voor het geld gewoon prima. Eentje afgelopen o&n afgestoken en eentje bewaard voor einde van dit jaar :D

Was zeker een topper!

Voelde erg licht en verrassend veel 'lucht' in de verpakking, maar dat deed niks af aan de uitwerking. Volumetechnisch (transport) zou het een stuk compacter kunnen, al moet er dan wel een verzwaring in of voet onder.

Als de 1+1 blijft, dan ga ik groot inslaan.

Dat ziet er op film goed uit zeg. Lange tijdsduur en redelijk wat verschillende effecten ook. Gaat op de lijst.

Deze was weer geweldig.

De vraag blijft openstaan; Ik houd me aanbevolen voor restpartijen / goede deals!

Hij was nog wel te krijgen her en der, ik ga komend jaar met je mee speuren want de fik gaat zo ook in mijn laatste... En Ground Impact! Hellup!!

Hij was nog wel te krijgen her en der, ik ga komend jaar met je mee speuren want de fik gaat zo ook in mijn laatste... En Ground Impact! Hellup!!

Het is jammer dat je zo ver weg woont. Ik kan voor een mede-fonteinfreak best een ground impact missen voor een schappelijke prijs.

Back
Bovenaan