Cees van der Horst Breda

Iemand idee er nog een black friday deal actie pagina gelanceerd gaat worden of blijft t hierbij? Vind t jammer dat er niet meer op de socials wordt gedeeld van dit soort info

115 voor een 30 mm 100 schots box plus nog 2 cakes vind ik wel netjes moet ik zeggen. Daardoor betaal je eigenlijk voor die bak rond de 90.

Hier (nog) niks ontvangen.
Opzich niet erg, neem ik 3 bonnen mee.
Ik had allemaal verschillende afhaaltijden he. Weet niet hoe het bij jou zit? Als het allemaal dezelfde tijden zijn dan word het gewoon terplekke geregeld.

Ze voegen inderdaad geen orders samen maar als je meerdere afhaaltijden hebt moeten kiezen omdat de eerste niet meer beschikbaar was krijg je een email of je alles op dezelfde tijd af zou willen halen. Zo ja, dan zetten ze alle orders op dezelfde afhaaltijd.

Hier (nog) niks ontvangen.
Opzich niet erg, neem ik 3 bonnen mee.
Ze voegen inderdaad geen orders samen maar als je meerdere afhaaltijden hebt moeten kiezen omdat de eerste niet meer beschikbaar was krijg je een email of je alles op dezelfde tijd af zou willen halen. Zo ja, dan zetten ze alle orders op dezelfde afhaaltijd.

Ik bij mijn 2de bestelling de opmerking gezet, deze bestelling samenvoegen met bestelnummer huppelepup.
Ik kreeg een week geleden een e-mail met de bevestiging dat de bestellingen zijn samengevoegd.

Ik heb inderdaad 3 bestellingen staan binnen een half uur.
2 in hetzelfde tijdslot en 1 in het kwartier ervoor.
Dus die zal ik wel tegelijk kunnen ophalen, komt vast goed:)
Eerste keer Breda voor mij, vandaar de vraag/opmerking. Dank voor de info.

Ik heb inderdaad 3 bestellingen staan binnen een half uur.
2 in hetzelfde tijdslot en 1 in het kwartier ervoor.
Dus die zal ik wel tegelijk kunnen ophalen, komt vast goed:)
Eerste keer Breda voor mij, vandaar de vraag/opmerking. Dank voor de info.
Dat gaat helemaal goed komen

Als er meerdere bonnen zijn met plus/minus hetzelfde tijdsblok, dan kunnen die gelijktijdig afgehaald worden. Je laat dan alle bonnen scannen en die worden dan één voor één achter gepakt. Sommige bonnen/dozen kunnen binnen 5 minuten voor de neus staan is de ervaring, maar andere bestellingen duren wat langer als er bijvoorbeeld voor 4 cakes, 4 kooien open geknipt moeten worden.

Bij blokken die te ver uit elkaar staan hebben we de klanten benaderd en de voorkeur/oplossing met hen afgestemd.

Als er meerdere bonnen zijn met plus/minus hetzelfde tijdsblok, dan kunnen die gelijktijdig afgehaald worden. Je laat dan alle bonnen scannen en die worden dan één voor één achter gepakt. Sommige bonnen/dozen kunnen binnen 5 minuten voor de neus staan is de ervaring, maar andere bestellingen duren wat langer als er bijvoorbeeld voor 4 cakes, 4 kooien open geknipt moeten worden.

Bij blokken die te ver uit elkaar staan hebben we de klanten benaderd en de voorkeur/oplossing met hen afgestemd.
Dat laatste was bij mij het geval en is inderdaad op die manier "opgelost".

Goed om te zien dat er iemand van Bredavuurwerk actief is hier op het forum. Ik hoop dat dat een teken is dat de communicatie, die nu beter lijkt te zijn, blijvend verbeterd is. Op dat gebied heb ik helaas mindere ervaringen dus blijf dit vooral doen en als het kan ook vroeger in het jaar als de shop voor de eerste keer open is

Communicatie over vervangers/afkeur etc zal via de mail lopen. Mochten daar vragen over zijn kan je die het beste richten naar ons "info at" mailadres.

Wij zullen verdere communicatie omtrent afkeur/vervangers vanuit alle leveranciers afwachten voordat we dit naar klanten gaan communiceren. Juist om te voorkomen dat we uiteindelijk weer vervangers voor vervangers moeten gaan communiceren.

Helpt het als je aangeeft dat je meerdere bestellingen hebt staan met gespreide ophaaltijden/datums dat je aangeeft welke je komt ophalen? Of wordt dat echt bij bon scannen pas afgehandeld?

Back
Bovenaan