Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik duim voor nog een dikke black friday actie![]()
Hier (nog) niks ontvangen.Vandaag een mail ontvangen dat al mijn bestellingen samengevoegd zijn. Communicatie lijkt aardig op orde dit jaar. Top!
Ik had allemaal verschillende afhaaltijden he. Weet niet hoe het bij jou zit? Als het allemaal dezelfde tijden zijn dan word het gewoon terplekke geregeld.Hier (nog) niks ontvangen.
Opzich niet erg, neem ik 3 bonnen mee.
Hier (nog) niks ontvangen.
Opzich niet erg, neem ik 3 bonnen mee.
Ze voegen inderdaad geen orders samen maar als je meerdere afhaaltijden hebt moeten kiezen omdat de eerste niet meer beschikbaar was krijg je een email of je alles op dezelfde tijd af zou willen halen. Zo ja, dan zetten ze alle orders op dezelfde afhaaltijd.
Dat gaat helemaal goed komenIk heb inderdaad 3 bestellingen staan binnen een half uur.
2 in hetzelfde tijdslot en 1 in het kwartier ervoor.
Dus die zal ik wel tegelijk kunnen ophalen, komt vast goed
Eerste keer Breda voor mij, vandaar de vraag/opmerking. Dank voor de info.
Dat laatste was bij mij het geval en is inderdaad op die manier "opgelost".Als er meerdere bonnen zijn met plus/minus hetzelfde tijdsblok, dan kunnen die gelijktijdig afgehaald worden. Je laat dan alle bonnen scannen en die worden dan één voor één achter gepakt. Sommige bonnen/dozen kunnen binnen 5 minuten voor de neus staan is de ervaring, maar andere bestellingen duren wat langer als er bijvoorbeeld voor 4 cakes, 4 kooien open geknipt moeten worden.
Bij blokken die te ver uit elkaar staan hebben we de klanten benaderd en de voorkeur/oplossing met hen afgestemd.
Vanuit een eerdere mail van ze begreep ik van wel, tijden en details zouden later nog gecommuniceerd worden.Vraagje @ Breda Vuurwerk hebben jullie aanstaande zondag (15 december) open dag?