Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Leuk even zwart maken in de agenda.Zal wel zijn van 1200 tot 1700. Altijd de moeite waard!
Is het misschien mogelijk om zelf een vervanger uit te zoeken tegen een meerprijs?Communicatie over vervangers/afkeur etc zal via de mail lopen. Mochten daar vragen over zijn kan je die het beste richten naar ons "info at" mailadres.
Wij zullen verdere communicatie omtrent afkeur/vervangers vanuit alle leveranciers afwachten voordat we dit naar klanten gaan communiceren. Juist om te voorkomen dat we uiteindelijk weer vervangers voor vervangers moeten gaan communiceren.
Dit klinkt ook als een prima plan, al ben ik wel benieuwd natuurlijk wat uberhaupt de vervanger wordt. Ook al wordt dat meestal meer dan prima opgelost bij jullieIs het misschien mogelijk om zelf een vervanger uit te zoeken tegen een meerprijs?
Ik heb dan wat anders op het oog en wil daar dan best wat bij leggen natuurlijk.
Schijnt de 4seasons te zijnEn stiekem ook wle benieuwd naar deze bak van hen:
Pearl of the South - Breda Vuurwerk
www.bredavuurwerk.nl
Ja dat dachten we van de 1.2" Extreme ook wat dus niet zo bleek te zijn helaas.Ben wel benieuwd of degene die de Crackle King/Royal Match begin van het jaar besteld hadden deze wel krijgen. Stonden er toen namelijk maar 15 op dus je zou zeggen dat dat de 2023 batch is geweest die ze dus ook daadwerkelijk op voorraad hadden. Even afwachten dus.
De Pearl of the South is volgens mij de Event 4 Seasons.
Dit klinkt ook als een prima plan, al ben ik wel benieuwd natuurlijk wat uberhaupt de vervanger wordt. Ook al wordt dat meestal meer dan prima opgelost bij jullie
Ik had de Big Box besteld daar vorig jaar maar vanwege afkeur kreeg ik de Extreme Fireworks show mee als vervanger. Dit was wel echt een topper van een vervangerPaar jaar terug kreeg ik een waardebon en kon ik in de showroom kijken wat ik wilde vervangen, dit waren altijd prijzen van de laatste 3 dagen…
Ik weet niet hoe dit de afgelopen jaren is gegaan, maar misschien dat iemand dit kan uitleggen hoe dit normaal verloopt? Komt Breda met een waardige vervanger of is dit zoals ik beschreven heb met een waardebon of geld terug?
Zelfde hier, had 3 afgekeurde dozen. 2 vervangers gekregen en 1x geld terug. Baal nu nog dat ik ze niet geloofd heb op de extreme fireworks en er niet twee heb meegenomen. Eerlijk advies en ze namen de tijd om films te laten zien en een keuze te maken. Ondanks dat er voldoende mensen stonden te wachten. Nette service en begripvol.Ik had de Big Box besteld daar vorig jaar maar vanwege afkeur kreeg ik de Extreme Fireworks show mee als vervanger. Dit was wel echt een topper van een vervanger