Cees van der Horst Breda

Prima bak dus. Wel jammer dat ze dan een filmpje gebruiken waarop er 2 geschoten worden, voor de standaard consument is dat niet per se duidelijk.

Ik heb hier ook enkele leuke bestellingen lopen en begreep dat er bij mij iets bij zit wat tot nu toe is afgekeurd. Ik zie de communicatie wel verschijnen tzt. Wel goed te lezen dat ze het netjes oplossen.

Ik heb hier ook enkele leuke bestellingen lopen en begreep dat er bij mij iets bij zit wat tot nu toe is afgekeurd. Ik zie de communicatie wel verschijnen tzt. Wel goed te lezen dat ze het netjes oplossen.
Crackle King zeker? Er zal vast wel een passend alternatief geboden worden al zal het qua effect waarschijnlijk niet vergelijkbaar zijn.

Precies daar ga ik ook vanuit dus ben benieuwd hoe ze dit gaan communiceren. Krijg ik een mail van te voren of is het ter plekke als je op gaat halen?

Ik wacht het af..
Je krijgt een email zodra duidelijk is welk product ze als vervanger in gaan zetten. Dat is dus blijkbaar nog niet bepaald.

Ze wachten even af tot precies duidelijk is welke afkeur zijn en niet. Zodat ze niet nu vervangers geven en die straks weer moeten vervangen. Dat hebben ze zelf aangegeven.

Goedemiddag allen,

We hebben nog niets over vervangers gecommuniceerd om te voorkomen dat we weer moeten gaan vervangen bij vervangers, heb nog even geduld. We begrijpen dat de laatste tests eraan komen. Zoals gebruikelijk en aangegeven door meerdere forumleden zullen we de communicatie in één keer doen en proberen we hierbij een goede oplossing te vinden - ook wij zijn liefhebbers.

We hebben voor de 28e extra capaciteit toe kunnen voegen en bijvoorbeeld de Bunga Set kan nu op de 28e goed besteld worden. Mocht het nu nog niet mogelijk zijn om je producten de 28e te bestellen, dan zal dit waarschijnlijk door de voorraad komen.

Voor vragen over bestellingen etc, mail gerust naar ons info"at" mailadres.

Back
Bovenaan