Cees van der Horst Breda

20231228_143249.jpg
Er werd hard gewerkt in Breda, heel netjes geholpen maar helaas ontbrak er nog iets (Turbo Display Box) .
Zou een belletje krijgen dus komt vast goed...

Hier vanmiddag ook echt top geholpen. Stond na iets van 15min weer buiten. Helaas geen Big Box of Booster maar Extreme Fireworks show meegekregen. Kon deze box niet en als het niks was kan ik ze na de jaarwisseling mailen en regelde ze wel iets. Net de filmpjes hiervan gezien en ziet er toch ook top uit hoor
20231228_173316.jpg

Ook in Breda geweest vanmiddag. Nog een Transbomber en Full Assault bijbesteld. Had nog niet afgerekend of ze hadden het al klaarstaan.

Hah mooi man! Ik zie dat ik mezelf beter moet aankleden volgende keer. Was ff stressen haha, 3 compounds niet gekregen/moeten wisselen. Gelukkig goede service daar! Voor de wat grotere bestellingen hadden ze het eerst nog beter geregeld.

Zat net een lekkere pizza te eten, toen de telefoon ging.
Het blokje is er, ligt klaar voor je.
Snel ff een maat gebeld en speciaal voor terug gereden, maar hij is binnen :p
display turbo box.jpg
Geen Turbo Display Box, maar een Display Turbo Box.

Topservice, netjes op tijd gebeld en perfect afgehandeld !
Succes nog met de verkoop :thumbsup:

@Flutsjah, ja ik stond vlak achter je maar je was zo druk bezig :wink:

Zojuist m'n bestelling opgehaald. Ipv big box gewoon netjes de omlabeling "big booster (manga)" ontvangen! Was dit jaar weer top geregeld hier.

Vandaag voor de zoveelste keer cees bezocht, de afgelopen jaren dik te vreden en zo ook dit jaar weer.

Bonnetje inleveren, wachten en hoppa samen in de auto geladen.
Of de orders ter plekken nog verzameld moeten worden denk ik haast wel want het was redelijk gezellig met wachtende liefhebbers.

Heb dit jaar maar wat kleinere bestellingen gedaan waaronder de f.u box en wat losse cakes zoals de Caïro, ik kon het alleen tillen maar binnen een seconden was er al een vriendelijke reus die me hielp dit naar de auto de tillen.

Top top top! Tot volgend jaar

Gister mijn bestelling opgehaald. Wederom perfect geregeld, alles geleverd. 10 minuten staan wachten, perfect. Bedankt en zeker tot volgend jaar!

Dit was de enige winkel vandaag waar echt enige drukte was. Maar ook hier was mijn bestelling niet extreem gecompliceerd met 5 producten. Dus voordat ik mijn koffie op had stond de bestelling er al. Liep daar als een geoliede machine. Bedankt en tot volgend jaar.

Was weer top geregeld, vriendelijk personeel en je staat na max 20min weer buiten :thumbup:

Big Booster als vervanger voor Big Box dus das mooi. Miste alleen wel 1 van de 5 pakjes Titanium Thunder Fountains, maar dat zie ik door de vingers. Kom zeker weer terug volgend jaar. Ciao!

Was dit jaar weer prima geregeld in Breda, 10 minuutjes wachten op bestelling. Kwam Vuurwerkkoning ook nog even tegen :thumbsup:

Ivm afkeur een vervanger gehad voor Simply the best, een deel van de Broekhoff 200 shots 1.2" assorted display box. We gaan het zien:thumbup: Rest van de bestelling helemaal compleet

Was ook dit jaar weer uitstekend geregeld! Vrij rustig en alles snel ter plekke.
We waren het niet helemaal eens met de vervanger en werd goed geluisterd naar onze wensen en uiteindelijk een goede oplossing gevonden. Gevoelsmatig is Breda stukken beter dan toen ze nog actief op het forum waren.

Ook dit jaar liep het weer prima bij Breda Vuurwerk. Nog even over de WTF Colloring Willows gehad als vervanger voor de Platinum Sensation, ik ben niet echt een Cafferata fan maar ze hebben mij ervan overtuigd dat deze het meest op de Platinum Sensation lijkt dus we gaan het meemaken. Binnen een half uurtje stond alles in de auto's.

Wederom voor zoveelste jaar gisteren ook in Breda geweest. Top service weer.
Na mailtje waren mijn bestellingen mooi samengevoegd. Stond binnen 15 min. weer buiten met de bestelling en nog hulp met sjouwen naar de auto.
Was weer top geregeld.

Back
Bovenaan