Cees van der Horst Breda

Vanochtend geweest en was weer strak geregeld.
Miste een barcode van een bestelling maar de vriendelijke dame achter de computer had na 10sec alles al geregeld.

Alles was er ook, cairo's, rotp en nog wat leuks.

Na een kleine 10 minuten stond alles in de kofferbak.

Tot volgend jaar!

Vanuit mijn kant wil ik graag nog een extra compliment geven, allereerst voor de zeer vriendelijke meid achter de balie, maar ook zeker voor de rest van het personeel.
Straalde allemaal een stuk rust en motivatie uit, ook de communicatie vond ik erg prettig.
Was al een paar jaar niet meer geweest, maar ben echt zeer gastvrij ontvangen, mij zien jullie zeker weer terug volgend jaar. Luuk bedankt en goed geregeld jonguh ! :wink:

Namens team Bredavuurwerk beste wensen voor iedereen hier!Dank voor alle lovende reacties hierboven.Doet ons goed! We dan ook snel de bunker inventariseren. Kijken of januari nog iets moois kan brengen...staan nog wel wat dikke parels zoals raket rhapsody

Hier ging het wederom heel goed met afhalen, net als vorig jaar. Korte wachttijd. Parkeren op eigen terrein, niet te ver van de deur. Mooie acties ook tot laat in het jaar moet ik zeggen. Zeker qua 100 shots 30mm bakken was er heel veel keus voor lage prijzen in de freakactie. Hopelijk zien we dit jaar ook wat meer multishape bakken voor leuke prijzen.

Idem dito! Bedankt voor de service weer dit jaar. Alles verliep vlotjes, er werd meegelopen naar de auto. Er was ondanks de drukte tijd voor een praatje en de sfeer was fantastisch.

Top winkel met ook nog eens heel fijn personeel. Ben hier de afgelopen jaren op verschillende momenten van de dag geweest maar altijd top fijn geregeld!!

Namens team Bredavuurwerk beste wensen voor iedereen hier!Dank voor alle lovende reacties hierboven.Doet ons goed! We dan ook snel de bunker inventariseren. Kijken of januari nog iets moois kan brengen...staan nog wel wat dikke parels zoals raket rhapsody

Voor jullie ook de beste wensen!

Zoals ik al eerder aangaf was het de 28e prima geregeld, de 30e in de avond liep het wat minder lekker bij het afhalen maar dat maken we dan maar weer goed met een drankje en een gezellig praatje in de showroom. Tot snel hoop ik.

Bij het bestellen in de losse verkoop, nog een prachtige gratis cake meegekregen. Dat was een 36 shots cake uit hun eigen collectie. Van de pokerserie nr1. Is geen apart topic van.

20231229_233345.jpg

20231229_233410.jpg

Ik had poker 1 bewaard en poker 2 afgestoken en die was echt slecht dus mag hopen dat mijn poker 1 cake wel goed is

Een medeliefhebber heeft hier vorig jaar besteld en hij zou een aantal cakes en fonteinen voor mij meenemen. 1 daarvan was een uitlopend product, oude voorraad. Tijdens het ophalen bleek deze helaas niet meer op voorraad. Ontzettend jammer, maar niks meer aan te doen. Omdat ik zelf niet bij het afhalen aanwezig was, wou Luuk mij wel even telefonisch te woord staan om te kijken naar een passende vervanger. Uiteindelijk een zeer mooie vervanger aangeboden gekregen in de vorm van de Ultimate Chry. Dat kon ik uiteraard erg waarderen. Luuk, nogmaals bedankt voor de oplossing en service!

Ik zal hier zeker weer een mooie bestelling gaan plaatsen dit jaar. Mooie spullen en prima prijzen. Het afhalen ging wederom erg goed dit jaar.

De 400 shots total display, 1.2 crown bomber en de W shape dominator meegepakt. De total display was 144,50 euro. Een mooie eerste bestelling van het nieuwe jaar :D

Back
Bovenaan