Cees van der Horst Breda

De glibberige vissen zijn ook weer uit de kom zo te zien,

Jaar is net 5 dagen begonnen en de website is al weer voor 50% leeg getrokken.

En ik heb weer het geluk dat de website niet meewerkt, ik kan geen afhaalmoment kiezen en ik kan dus geen bestelling plaatsen. Gisteren was het ergens anders ook al ellende :frusty:

Zoo volgens mij heb ik de laatste 1.2 crown Bomber te pakken! :handsup:
Wist niet eens dat de outlet al live was jo!

En ik heb weer het geluk dat de website niet meewerkt, ik kan geen afhaalmoment kiezen en ik kan dus geen bestelling plaatsen. Gisteren was het ergens anders ook al ellende :frusty:

Het bleek dus te liggen aan één product in het mandje dat blijkbaar ondertussen uitverkocht was. Nu dus wel gelukt en de 2e bestelling voor dit jaar is een feit.

Ook totaal gemist dat ze hier alweer open waren. Toch nog een Ultimate city trip kunnen scoren voor een mooie prijs. Deze stond al een tijdje op de wishlist. En een massive Gold die op alle filmpjes heel goed overkomt.

Ook totaal gemist dat ze hier alweer open waren. Toch nog een Ultimate city trip kunnen scoren voor een mooie prijs. Deze stond al een tijdje op de wishlist. En een massive Gold die op alle filmpjes heel goed overkomt.

Je bent niet de enige hoor, zag het gisteravond pas. Heb vannacht zitten kijken en nu net weer en zie dat er alweer wat producten zijn bij gezet.

Had mezelf voorgenomen om niet zo vroeg in het jaar te bestellen, helaas niet gelukt :bonk: Kon de Crackle King niet laten liggen. De Insane Crown Bomber was ook erg goed geprijsd maar heb ik toch maar niet besteld. Het is tenslotte nog maar de 1e week van januari :p

Alle goede voornemens om te wachten met bestellen kunnen alweer de prullenbak in :D
Na de goede ervaring met afhalen in Breda toch net weer wat besteld.

De tailgate fan en de Golden willow mine with blue pearl heb ik weer besteld. Ze zijn snel weg, maar het waren fantastische waaiers.

Wilde nog wat bestellen maar de afhaalblokken in de avond zijn allemaal weg. @bridge weet jij of er iets te regelen valt?

Back
Bovenaan