Cees van der Horst Breda

Ook ik positieve ervaring, alles was er netjes en wachttijd was minimaal. Tuurlijk verwachten wij als freaks dat we 'anders' behandelt worden maar voor veel winkeliers zijn we gewoon een nummertje (uitzonderingen daar gelaten) en daar geef ik ze helemaal gelijk in!
Meeste freaks willen en de goedkoopste prijzen en de beste service. Ikzelf val daar ook onder, helaas is dit niet rendabel voor winkeliers en heb ik er dit jaar meerdere gesproken die van freaks af willen. (Kost teveel tijd tov wat het opleverd).
Iedereen die loopt te ZEUREN over het gratis vuurwerk moet even de mails nalezen van bredavuurwerk. In 2020 geven ze aan dat als je het komt afhalen in 2021 je 10% gratis vuurwerk uit mag zoeken (let's face it, het is maar 5% aangezien je voorverkoop prijzen betaalt ipv freak).
In 2021 heb je netjes weer een mail ontvangen dat je het weer door mag schuiven of annuleren. Toen is je gratis vuurwerk dus komen te vervallen aangezien ze het niet in 2021 uitgeleverd hebben.
Communicatie vond ik van hun kant gewoon normaal (kreeg netjes een reactie op mn mail) en ik begrijp dat ze niet voor die paar tientjes (daar praat je over op bestelling van 500 euro) uren mails gaan typen en beantwoorden van zeik freaks.
Vervangers uitzoeken/krijgen is altijd vervelend, ik had dit jaar 3 soort winkels:
-Weken van te voren een mail of telefoontje met wat er niet is en welke vervangers ik wil.
-vervanger bij uitleveren bestelling ( uitgezocht door winkelier die echt wel gelijkwaardig is).
-vervanger bij uitleveren die slechter is dan bestelde product (mega 5 ipv mega 6) en je de keuzen geven of die meenemen of geld terug.
Was breda de beste kwa vervangers? Nee. Waren ze de slechtse kwa vervangers? Ook niet. Gewoon netjes middenmoot.
Ik hoop dat ze nav al dat gezeur hier nog door willen gaan met hun freaksite en we daar nog vele jaren mogen bestellen.

Ps. Sorry voor de lange post maar was het gezeur echt even zat hier. Iedereen stond na 15 min buiten met nagenoeg complete bestellingen wat bij veel winkels niet het geval was.

The scream is afgekeurd,stormchaser is de vervanger.
Deze uitspraak is volgens mij niet helemaal correct. Ik heb in ieder geval in het midden van het land gewoon 3 stuks geleverd gekregen. Wel kan het zijn dat de 2022 lading niet op tijd binnen is/was.

Verder ben ik vandaag ook hier geweest. En dezelfde aflever ervaring zoals de eerdere posts. Er stond een rijtje mensen dus ik denk: laat ik een bakkie pakken en een praatje maken. Voordat ik halverwege mijn bakkie ben zie ik een karretje aanrijden waarvan ik dacht: Hé iemand met dezelfde smaak. Was het mijn bestelling al. Vooral bij de Strong Celebration had ik mijn twijfels of ik die geleverd zou krijgen, omdat het bestellen 2 jaar terug wat opmerkelijk ging. Ook bij mij liep een van de jongens even mee om mijn bestelling naar de auto te brengen.

Oh ja, een Skadi cadeau gekregen voor het doorschuiven van mijn orders. Geen flauw idee wat voor waaiertje dat is, maar blijkt prima in een van mijn projectjes in te passen. Dank en tot volgend jaar.

Zeker leuk om een mede liefhebber tegen te komen en sorry voor mijn 7 bestelbonnen. Dat maakte het niet eenvoudiger voor de orderpickers vermoed ik:wink:

Balen idd dat de Scream afgekeurd was. Maar goed in ieder geval zag ik een paar mooie dozen bij je naar de kofferbak ingaan!

Ps. Sorry voor de lange post maar was het gezeur echt even zat hier. Iedereen stond na 15 min buiten met nagenoeg complete bestellingen wat bij veel winkels niet het geval was.

Hier sluit ik me echt volledig bij aan na een ervaring bij een doorgeschoven order elders.

Ook ik heb twee jaar doorgeschoven. Kan de communicatie beter? Ik denk het wel, maar de communicatie die ik kreeg was voldoende. Communicatie na vuurwerkverboden duurde wel lang.

De vervangers? Van tevoren ben ik duidelijk geïnformeerd wat er niet was. Was de oplossing goed? Tja, ik houd er niet van als een verkoper zelf de vervangers kiest. Acceptabele vervangers, maar zeker geen betere vervangers.

Afspraken? Mwah. Die afspraak van 10% extra is gemaakt. Ik zag het als mooi meekomertje maar geen must, al moet je afspraken wel nakomen. Ik had een prijsstijging van vuurwerk al wel verwacht dus zag doorschuiven als enige optie. Geen nette oplossing maar goed.

Een gigantisch pluspunt: alles bij levering was aanwezig. Precies zoals ik verwacht bij doorschuiven. En snel geholpen.

Ik ben zeer tevreden. Heb mooie artikelen.
Of ik nog zo'n grote bestelling zal doen, geen idee (ik kom - helaas - op een leeftijd dat ik andere keuzes ga maken) maar dat ik eventueel hier weer bestel net als eerder staat vast!

Wat was alles bizar goed geregeld in deze winkel bij het afhalen, nooit gezien. Alle doorgeschoven bestellingen perfect uitgeleverd. Ik had enkel boonnen mee zonder barcode, vergeten door de spanning:blink: maar dat was geen probleem, even nakijken en zo opgelost. Op 10 min klaar.
Een voorbeeld voor alle winkels

Wat was alles bizar goed geregeld in deze winkel bij het afhalen, nooit gezien. Alle doorgeschoven bestellingen perfect uitgeleverd. Ik had enkel boonnen mee zonder barcode, vergeten door de spanning:blink: maar dat was geen probleem, even nakijken en zo opgelost. Op 10 min klaar.
Een voorbeeld voor alle winkels

Thanx!!! mooi gezegd. iedereen bedankt voor alle lof!

Eerder heb ik mijn ongenoegen geuit over de communicatie (of beter gezegd het gebrek daar aan), echter mijn complimenten voor het afhalen vandaag. Vanmorgen heb ik mijn bestelling opgehaald. Alles was compleet. Het was er binnen 10 minuten nadat ik aankwam. Een medewerker liep mee naar de auto. Al met al een prettige afhaalervaring.

Zeer graag gedaan.

Na wat kritiek puntjes de afgelopen jaren moet ik zeggen dat het afgelopen jaar echt top geregeld was. Daardoor dit jaar toch weer een bestelling geplaatst. We hebben goede hoop.

Na het twee keer doorschuiven van mijn bestelling samen met 2 forumvrienden, afgelopen jaar afgehaald. Was top geregeld. Snel en persoonlijk geholpen. Ondanks de grootte van onze bestelling (3 rolkarren) weinig tot geen vervangers. Konden makkelijk inladen en krijgen hier ook de tijd voor.

In het verleden wel eens kritiek gehad op de winkel en de communicatie, maar elk afhaaljaar hebben ze het toch weer top geregeld.

Dit jaar weer een redelijk grote bestelling geplaatst. Tot 28 december!

Helemaal eens met bovenstaande reactie. Afgelopen jaar was het echt super geregeld en was ik zo weer weg met mijn bestellingen. Dit jaar een artikel besteld waarvan nu al bekend is dat deze niet binnen gaat komen (Insane Crown Bomber) en ik heb daarover gemaild, snel een reactie ontvangen dat ze binnenkort met alle kopers contact opnemen met een voorstel voor een vervanger.

NB voor wie het niet weet: Cees van der Horst = Breda Vuurwerk

De showroom is nog niet ingericht maar je kunt als het goed is wel ter plaatse bestellen en afrekenen.

Thnx… jammer hoor. Bij sommige producten ben ik benieuwd hoe groot t allemaal is enzo. Kzal eens v d week binnenwippen. Kxie dat de black friday deals er nog zijn.

Vandaag was de open dag bij Cees van der Horst / Breda Vuurwerk met de gebruikelijke rondleidingen door Cees zelf met uitleg over alle veiligheidsmaatregelen en regelgeving en uiteraard het hoogtepunt van de rondleiding, het bezoek aan de bunkers waarbij toch altijd weer opvalt hoe groot de grote bunker daar is. De bunkers stonden al behoorlijk vol en het vuurwerk staat daar lekker warm en droog op ons te wachten. In de grote bunkers stonden stapels met Platinum Sensations naar me te knipogen maar we weten allemaal hoe dat afloopt, die worden weer opgehaald door de importeur net als de stapels 1.2" Fire Starter.

Er waren wat acties, producten die vandaag nog wat afgeprijsd waren en bij bestelling van 100 Euro of meer mocht je aan het grote luidruchtige rad draaien om een gratis product te winnen wat varieerde van een klein F1 product tot de Avalanche Thunder.

De showroom is weer gezellig ingericht en het was de perfecte manier om de zondagmiddag door te komen met een hapje en een drankje gezellig over onze passie ouwehoeren met medefreaks. Ik heb weer genoten!

Vandaag was de open dag bij Cees van der Horst / Breda Vuurwerk met de gebruikelijke rondleidingen door Cees zelf met uitleg over alle veiligheidsmaatregelen en regelgeving en uiteraard het hoogtepunt van de rondleiding, het bezoek aan de bunkers waarbij toch altijd weer opvalt hoe groot de grote bunker daar is. De bunkers stonden al behoorlijk vol en het vuurwerk staat daar lekker warm en droog op ons te wachten. In de grote bunkers stonden stapels met Platinum Sensations naar me te knipogen maar we weten allemaal hoe dat afloopt, die worden weer opgehaald door de importeur net als de stapels 1.2" Fire Starter.

Er waren wat acties, producten die vandaag nog wat afgeprijsd waren en bij bestelling van 100 Euro of meer mocht je aan het grote luidruchtige rad draaien om een gratis product te winnen wat varieerde van een klein F1 product tot de Avalanche Thunder.

De showroom is weer gezellig ingericht en het was de perfecte manier om de zondagmiddag door te komen met een hapje en een drankje gezellig over onze passie ouwehoeren met medefreaks. Ik heb weer genoten!

Mooi verslag, precies zoals ik me al jaren kan herinneren.
Een liefhebber die Cees en wilt het beste voor iedereen bieden.

Die Temptation Willow lag er ook wel mooi bij, wordt jammer genoeg ook weer opgehaald.

Back
Bovenaan