sprinkhaan
VWC lid
The scream is afgekeurd,stormchaser is de vervanger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Klopt niet. Ik heb hem in het midden van het land gewoon 3 stuks geleverd gekregen. Wel kan het zijn dat de 2022 lading niet op tijd binnen was.The scream is afgekeurd,stormchaser is de vervanger.
Deze uitspraak is volgens mij niet helemaal correct. Ik heb in ieder geval in het midden van het land gewoon 3 stuks geleverd gekregen. Wel kan het zijn dat de 2022 lading niet op tijd binnen is/was.The scream is afgekeurd,stormchaser is de vervanger.
Ps. Sorry voor de lange post maar was het gezeur echt even zat hier. Iedereen stond na 15 min buiten met nagenoeg complete bestellingen wat bij veel winkels niet het geval was.
Wat was alles bizar goed geregeld in deze winkel bij het afhalen, nooit gezien. Alle doorgeschoven bestellingen perfect uitgeleverd. Ik had enkel boonnen mee zonder barcode, vergeten door de spanningmaar dat was geen probleem, even nakijken en zo opgelost. Op 10 min klaar.
Een voorbeeld voor alle winkels
Eerder heb ik mijn ongenoegen geuit over de communicatie (of beter gezegd het gebrek daar aan), echter mijn complimenten voor het afhalen vandaag. Vanmorgen heb ik mijn bestelling opgehaald. Alles was compleet. Het was er binnen 10 minuten nadat ik aankwam. Een medewerker liep mee naar de auto. Al met al een prettige afhaalervaring.
Kun je de shop al binnenhoppen om dingen te bekijken en eventueel nog bestellingen te plaatsen?
De showroom is nog niet ingericht maar je kunt als het goed is wel ter plaatse bestellen en afrekenen.
Vandaag was de open dag bij Cees van der Horst / Breda Vuurwerk met de gebruikelijke rondleidingen door Cees zelf met uitleg over alle veiligheidsmaatregelen en regelgeving en uiteraard het hoogtepunt van de rondleiding, het bezoek aan de bunkers waarbij toch altijd weer opvalt hoe groot de grote bunker daar is. De bunkers stonden al behoorlijk vol en het vuurwerk staat daar lekker warm en droog op ons te wachten. In de grote bunkers stonden stapels met Platinum Sensations naar me te knipogen maar we weten allemaal hoe dat afloopt, die worden weer opgehaald door de importeur net als de stapels 1.2" Fire Starter.
Er waren wat acties, producten die vandaag nog wat afgeprijsd waren en bij bestelling van 100 Euro of meer mocht je aan het grote luidruchtige rad draaien om een gratis product te winnen wat varieerde van een klein F1 product tot de Avalanche Thunder.
De showroom is weer gezellig ingericht en het was de perfecte manier om de zondagmiddag door te komen met een hapje en een drankje gezellig over onze passie ouwehoeren met medefreaks. Ik heb weer genoten!
Vandaag was de open dag bij Cees van der Horst / Breda Vuurwerk met de gebruikelijke rondleidingen door Cees zelf met uitleg over alle veiligheidsmaatregelen en regelgeving en uiteraard het hoogtepunt van de rondleiding, het bezoek aan de bunkers waarbij toch altijd weer opvalt hoe groot de grote bunker daar is. De bunkers stonden al behoorlijk vol en het vuurwerk staat daar lekker warm en droog op ons te wachten. In de grote bunkers stonden stapels met Platinum Sensations naar me te knipogen maar we weten allemaal hoe dat afloopt, die worden weer opgehaald door de importeur net als de stapels 1.2" Fire Starter.
Er waren wat acties, producten die vandaag nog wat afgeprijsd waren en bij bestelling van 100 Euro of meer mocht je aan het grote luidruchtige rad draaien om een gratis product te winnen wat varieerde van een klein F1 product tot de Avalanche Thunder.
De showroom is weer gezellig ingericht en het was de perfecte manier om de zondagmiddag door te komen met een hapje en een drankje gezellig over onze passie ouwehoeren met medefreaks. Ik heb weer genoten!
Die Temptation Willow lag er ook wel mooi bij, wordt jammer genoeg ook weer opgehaald.