Gototop
VWC lid
Gaat hier niet om de 2024 batch. Toen ik 4 januari bestelde stonden de royal match 2023 batch nog in de bunkers.
Crackle king 2023 is ook afgekeurd he
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gaat hier niet om de 2024 batch. Toen ik 4 januari bestelde stonden de royal match 2023 batch nog in de bunkers.
2023 volgens mij niet.
Ik heb geen mail ontvangen dus ga er vanuit dat ik die dus mee krijg.
Niet alle..want in steenbergen staat er gewoon nog 1 te koop.Correct alle batches, alle omlabelingen.
Zou je ons kunnen contacten? We hadden een aantal e-mail adressen die we niet konden bereiken in verband met het afmelden op de nieuwsbrief etc.2023 volgens mij niet.
2023 volgens mij niet.
Niet alle..want in steenbergen staat er gewoon nog 1 te koop.
Zal geen namen noemen..straks word deze ook nog even getest door IL&T.
Mailtje gestuurd,maar ik ontvang nog steeds alle emails van jullie dus zou goed moeten zijnZou je ons kunnen contacten? We hadden een aantal e-mail adressen die we niet konden bereiken in verband met het afmelden op de nieuwsbrief etc.
Om een speurtocht bij de open dag te voorkomen; een deel van de Color Hypnose is reeds ontvangen.Is bij jullie de color hypnose al binnen?
Dank je Chrissie!Krijg net een mail binnen over vervangede producten.
Crackle king wordt Sensation 4
Haha bedankt voor de reactie, neem aan dat de forum leden ze wel uitgeleverd krijgenOm een speurtocht bij de open dag te voorkomen; een deel van de Color Hypnose is reeds ontvangen.
Hoi Govert, de kans is natuurlijk klein dat je mijn bericht nog leest vandaag maar ik ga mijn afhaaltijd waarschijnlijk niet halen. Zal een uurtje later worden maar ga er vanuit dat later geen probleem is.Een aantal producten zullen wij dit jaar waarschijnlijk niet binnen krijgen in verband met vertragingen in de haven. Ondanks onze inspanningen deze producten wel te ontvangen, weten wij nog niet of we onderstaande producten kunnen gaan uitgeven.
Mocht dit onverhoopt niet lukken, treffen jullie onderstaand de vervangers die wij jullie zullen aanbieden ter compensatie.
Producten met vertraging in de haven, mogelijk later binnen:
Wordt mogelijk vervangen door 2 verkoopeenheden BVW8001 Mine Bulk 20
BVW3904 - BredaVuurwerk's Four Assortment
Wordt mogelijk vervangen door 4 cakes uit het Bad Boys assortiment van Vulcan
6941 - Break Out
Wordt mogelijk vervangen door RVW919 Sky Symphony of M1601 Super Flowers
In verband met de voorraad per moment is vooraf niet te zeggen welk item aan welke order wordt toebedeeld mocht het zo zijn
6532 - Full Assault
Wordt mogelijk vervangen door BVW4431 BredaVuurwerk's Sensation 1
3810 - Turbine
Wordt mogelijk vervangen door BVD1885 W-Shape Dominator
2507 - Instinct
Wordt mogelijk vervangen door de Hysteria een omlabeling
Komt te laat binnen:
BVW3917 - BredaVuurwerk's Baccarat
Wordt vervangen door de BVD5213 Crystal Tropic