Cees van der Horst Breda

2023 volgens mij niet.
Ik heb geen mail ontvangen dus ga er vanuit dat ik die dus mee krijg.

Zeker ook 4 januari besteld? Toen stond namelijk de Crackle King / Royal Match erop en naar mijn weten waren dat er een stuk of 15, en die waren vrij snel weg.

Zag pas bunkerfoto's voorbij komen en daar stonden een paar stapels Crackle King en maar slechts 1 stapel Royal Match tussen. Waarschijnlijk wat begin van het jaar verkocht is? En toch apart dat Breda niet weet welke batch er afgekeurd is en sommige hier geven weer aan dat alles afgekeurd is. We zijn bijna 2 weken verder dus de leverancier zou dit toch allang gecommuniceerd moeten hebben naar de winkeliers...? Achja het is wel balen maar we doen er niets aan.

Laatst bewerkt:
Een aantal producten zullen wij dit jaar waarschijnlijk niet binnen krijgen in verband met vertragingen in de haven. Ondanks onze inspanningen deze producten wel te ontvangen, weten wij nog niet of we onderstaande producten kunnen gaan uitgeven.

Mocht dit onverhoopt niet lukken, treffen jullie onderstaand de vervangers die wij jullie zullen aanbieden ter compensatie.

Producten met vertraging in de haven, mogelijk later binnen:

C1014 - Bazooka Bash

Wordt mogelijk vervangen door BVD0324 Thunderking Big Tube + BVD0321 Thunderking Crackling Mine (1 pakje van 4 stuks)

C1011 - Massive Crackling 2.0

Wordt mogelijk vervangen door 2 verkoopeenheden BVW8001 Mine Bulk 20

BVW3904 - BredaVuurwerk's Four Assortment

Wordt mogelijk vervangen door 4 cakes uit het Bad Boys assortiment van Vulcan

6941 - Break Out

Wordt mogelijk vervangen door RVW919 Sky Symphony of M1601 Super Flowers

In verband met de voorraad per moment is vooraf niet te zeggen welk item aan welke order wordt toebedeeld mocht het zo zijn

6532 - Full Assault

Wordt mogelijk vervangen door BVW4431 BredaVuurwerk's Sensation 1

3810 - Turbine

Wordt mogelijk vervangen door BVD1885 W-Shape Dominator

2507 - Instinct

Wordt mogelijk vervangen door de Hysteria een omlabeling

Komt te laat binnen:

BVW3917 - BredaVuurwerk's Baccarat

Wordt vervangen door de BVD5213 Crystal Tropic

Net terug van de winkel, stond binnen 5 min weer buiten met mijn bestelling. Ging weer soepel.

Alleen mijn FOMO werd weer aangewakkerd toen ik de katan Clockwise zag staan, helaas is het budget al uitgegeven anders had ik hem zeker meegenomen.

Ging vanochtend om 8 uur echt heel soepel, paar minuutjes wachten en de bestelling stond voor m'n neus.
Dit was voor mij de eerste keer een ritje naar de vuurwerkboulevard samen met Top vuurwerk en dat is prima bevallen.

Een aantal producten zullen wij dit jaar waarschijnlijk niet binnen krijgen in verband met vertragingen in de haven. Ondanks onze inspanningen deze producten wel te ontvangen, weten wij nog niet of we onderstaande producten kunnen gaan uitgeven.

Mocht dit onverhoopt niet lukken, treffen jullie onderstaand de vervangers die wij jullie zullen aanbieden ter compensatie.

Producten met vertraging in de haven, mogelijk later binnen:

C1014 - Bazooka Bash

Wordt mogelijk vervangen door BVD0324 Thunderking Big Tube + BVD0321 Thunderking Crackling Mine (1 pakje van 4 stuks)

C1011 - Massive Crackling 2.0

Wordt mogelijk vervangen door 2 verkoopeenheden BVW8001 Mine Bulk 20

BVW3904 - BredaVuurwerk's Four Assortment

Wordt mogelijk vervangen door 4 cakes uit het Bad Boys assortiment van Vulcan

6941 - Break Out

Wordt mogelijk vervangen door RVW919 Sky Symphony of M1601 Super Flowers

In verband met de voorraad per moment is vooraf niet te zeggen welk item aan welke order wordt toebedeeld mocht het zo zijn

6532 - Full Assault

Wordt mogelijk vervangen door BVW4431 BredaVuurwerk's Sensation 1

3810 - Turbine

Wordt mogelijk vervangen door BVD1885 W-Shape Dominator

2507 - Instinct

Wordt mogelijk vervangen door de Hysteria een omlabeling

Komt te laat binnen:

BVW3917 - BredaVuurwerk's Baccarat

Wordt vervangen door de BVD5213 Crystal Tropic
Hoi Govert, de kans is natuurlijk klein dat je mijn bericht nog leest vandaag maar ik ga mijn afhaaltijd waarschijnlijk niet halen. Zal een uurtje later worden maar ga er vanuit dat later geen probleem is.

Back
Bovenaan